De ROI-norm: RESULTATEN OF STOP BETALEN.

Een website en webshop laten maken in de juiste context =  succes volgt bij 2 op 3 bedrijven. ROI-norm versie 2.8.1, maakt het voor u nog zekerder.

Het doel is "leidend" voorwerp.

 

Stel, u laat een website of webshop ontwikkelen en "Wat als...?"-vragen blijven u beroeren of u denkt eraan op te starten met Basic omdat het financieel comfortabeler is, ondanks het strategisch gezien niet de beste optie is. BEP-ROI-ROAS, kortweg ROI is hier  de oplossing:

  • 1) uw kost is snel nul door resultaten, hierdoor hoeft u niet te opteren voor Basic en een zwakkere start en "Wat als...?"-vragen zijn niet meer aan de orde
  • 2) zijn de resultaten toch niet als verwacht dan stopt de maandaflossing én start het groeiplatform waardoor er zeker resultaten komen die ook meer aanhouden, doordat de ontwikkeling van UX en UX/UI samengaat in een breed-spectrum toepassing met het groeiplatform.

 

BEP-ROI-ROAS...!?

"Mensen gebruiken soms technisch klinkende termen." Ook wij. Maar als we dan vragen: "Wat is dat in mensentaal?” Dan is het ineens logisch… : "als u 's nachts wakker ligt moeten wij ook wakker liggen, er zodanig mee inzitten, dat we er ook last van hebben als het misgaat" - dan weet je pas zeker dat ze gecommitteerd zijn aan succes – dat is BEP-ROI-ROAS, een mindset een norm.

 

 


1. Kiest u voor een sluitende oplossing? 2. Wilt u in alle comfort resultaten halen en houden? 

Hebt u 2-keer Ja! Dan is ROI zeker iets voor u.


Al of niet meedoen in de digitale wereld is geen overweging meer...

Interactief zijn wel, en meer... Surfers zijn verwend en haken af bij het minste bijv. 89% van de bezoekers komen niet meer terug als uw website of webshop stroef loopt zoals in navigatie of een trage laadtijd…. De tijd om eventjes websites in mekaar te steken, die louter een mooi visitekaartje zijn, is definitief voorbij. 

Je website of webshop staat gelijk met je eigen professionalisme – dat is het beeld dat je uitstraalt, je poort naar een groeiend klantenbestand.

 

Een website of webshop is een hoeksteen geworden voor vele bedrijven. 

Reden te meer om deze ROI-norm toe te passen. Voor alle duidelijkheid, uw web-project gaat evengoed werken zonder de ROI-norm, maar nu kan iedereen direct starten in de hoogste versnelling, het is financieel makkelijker. Zoniet wordt de maandelijkse betaling opgeschort en start het groeiplatform, enkel betaalbaar als het werkt – anders gezegd als uw marketingdoel bereikt is.

 

ROI is gratis.

Het is een commitment die we onszelf opleggen.  Performance-based pricing is werken op prestatie en pas recht hebben op de vergoeding als het doel behaald is: uw web-project. Dit strookt met ons basisprincipe: geen gemiddelde concepten opleveren maar "alle hens aan dek" - "mayday-mayday". 

"Klanten betalen ons niet voor tools, ze betalen voor oplossingen."  

 

Site/shop-kostprijs: maximum 4 maanden en dan naar nul.

Het break-even-punt of B.E.P., het punt waarop er geen winst of verlies wordt gemaakt is fase 1*: we meten of de kost na 4 maandbetalingen van uw website of webshop zijn ingelost door de opbrengsten m.a.w. uw kost is dan gelijk aan nul. Is dit niet het geval, en alle ingrediënten waren aanwezig, dan onderbreken we die resterende maandaflossingen tot het B.E.P. bereikt is én wordt direct overgeschakeld naar fase 2*³: het groeiplatform dat veel verder gaat dan enkel het doel van uw web-project, n.l.: landen waar je uiteindelijk wil landen.

 

Return On Investment (R.O.I.) geeft het rendement op de investering aan. Op het moment dat je bezig bent met online marketing en je betaalde kanalen inzet, is rendement uit je euro belangrijk. Daar wordt de ROAS voor gebruikt. ROAS staat voor Return On Advertising Spend. De ROAS is een getal (of percentage) dat aangeeft wat een investering oplevert.

  • Een voorbeeld: voor die periode was je kost € 1600 en de opbrengst die je daarmee hebt gerealiseerd is € 4350. De ROAS is dan: Opbrengst / Kosten à € 4350 / € 1600 = € 2,72 opbrengst per één geïnvesteerde euro.
  • In bovenstaand voorbeeld levert iedere geïnvesteerde euro € 2,72 op. Je kunt de ROAS ook in een percentage uitdrukken. De formule die je dan gebruikt is: Opbrengst / Kosten * 100 à € 4350 / € 1600 * 100 = 272% return-on-investment of R.O.I.

De ROI-norm is toepasbaar op:

         

         BASIC WEBSITE

 

BUSINESS PRO WEBSITE

 

 

 

BUSINESS PRO WEBSITE

MARKETING AUTOMATION 


 

               WEBSHOP START 

 

                                WEBSHOP

                              35 FUNCTIES  

 

    

 

                        WEBSHOP

                      50 FUNCTIES 

 

 


Hoe werkt het?

 

ROI werkt in 2 fasen.

Helder en eenvoudig. Het break-even-punt van R.O.I. is het punt waarop er geen winst of verlies wordt gemaakt.

  • Fase 1*: bij ROI meten we of de kost nà 4 maandbetalingen van uw website of webshop zijn ingelost door uw opbrengsten (de schaal spreken we vooraf af).
  • Fase 2*³: is dit niet het geval, dan onderbreken we de maandaflossingen tot het B.E.P. bereikt is én wordt er overgeschakeld naar het groeiplatformUw maximale operationele investering zonder winst of verlies bedraagt dan nooit meer dan 4 maandaflossingen. 

ZO WINT U COMFORTABEL. 


"Alle hens aan dek."(voor ons)

 

Schrijf vrijblijvend in en deze ‘challenge’ is voor u gereserveerd (beperkt aanbod, 3-daags bepaald), ondertussen kan u rustig uw website- of webshop-formule kiezen (inschrijving 1 week geldig).

 

 

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-plannen 64 - 85.6% slaag-frequentie bij toepassing advisering in deze van content en normale basis promotie

cijfers 2019-2020 (succes bij 67,4%) en DM-Trends Rapport onder 6500 bedrijven van één-persoons- tot middelgrote bedrijven (Econsultancy).  PS: Report update 2021 = "The events of 2020 have accelerated this method."

groeiplatform = effectief in doelstelling, slaag-index 85,6% en cijfers Factkeeper BDC 1500 bedrijven industrie en diensten vanaf 10 werknemers (Warwick Business School + Design C London) 



 

UW PARTNER IN DIGITALE EASY MARKETING, WEB-OPLOSSINGEN EN CREATIVE DIRECTION VOOR ALLE  ONDERNEMERS, KMO'S EN MARKETEERS

 

 

 

HOE GA JE TE WERK? ►

hoe online website, webshop, marketing en reclame bestellen

STAP 1 :

KLIK PICTO  EN ZOEK UW PROJECT 

STAP 2 :

KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 :

VUL BRIEFING IN, VERZENDEN  EN KLAAR

Prijzen excl. btw (deze site is voor BTW-plichtige klanten uit de  EU)

Nieuwe plannen, maar verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt om rationeel de juiste beslissing te nemen.                                                                     ▼ 

analysetool commerciele projecten

Laten maken van website - webshop - onderhoud - vernieuwen - re-design - UX - basic - digitaal gaan - starten - marketing - communicatie - creative direction - garantie - vaste prijs per maand - studio-services - 12-maanden backing - groeiplatform:  Mayday-Mayday-Pub is aanwezig in Antwerpen, Limburg, Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant.

 

mayday-mayday-pub.be en mayday-pub.be zijn officiële sites van MAYDAY-MAYDAY-PUB

MAYDAY-PUB.be re-design