TOP 10 FAQ's over website- en

webshop bouwen ►


FAQ : antwoorden op de meestgestelde vragen.


Hoe online-projecten bestellen?

 

 

STAP 1: u wil bv. een logo, klik dan bovenaan op WAT DOEN WE, zoek logo in de afgebeelde projecten of onderaan de pagina in de alfabetische index, klik op de link of op respectievelijke afbeelding. U komt op pagina LOGO (indien er geen link is, vraag dan een offerte).

 

STAP 2: kies uw pakket, hier staat alle informatie, kies uw voorkeur, klik dan onderaan op de knop "Bestellen" en loop de bestelprocedure door (winkelwagen - adres - betalen - bevestigen) u kan in alle stappen nog wijzigingen aanbrengen - als u op de knop "BETALEN" klikt, hebt u 2 keuzes van betalen:

  • 1) Bancontact/MisterCash, dit gebeurt via Mollie* - knop Bancontact/MisterCash (hiermee kan u ook online betalen met een QR-code), de voordelen van direct betalen bij bestelling is onze formule conception -garantie of "niet tevreden = geld terug garantie"
  • 2) vooruitbetaling, (binnen de 48 uur na uw bestelling en u hebt ook recht op de formule conception -garantie of "niet tevreden = geld terug garantie") via een overschrijving met uw eigen bankfaciliteiten, de betalingstermijn is altijd binnen de 48 uur

                            |

  • of u kan ook een AANBETALING (een aanbetaling kan enkel via de knop 'vooruitbetaling') doen i.p.v. het totaalbedrag (niet mogelijk bij projecten met maandbedrag), indien aangeduid op de project-pagina en de werken opstarten (de formule  conception -garantie of "niet tevreden = geld terug garantie" is dan wel niet van toepassing) met een betaling van € 100 per project (zie voorbeeld hieronder), let op: als u bv. 3 projecten besteld is de aanbetaling € 300 (3 x € 100) - in dit geval kiest u ook 2) vooruitbetaling 

                                         Hoe bestellen? Klik op Bestellen, volg procedure,

                                         bij betalen kies enkel vooruitbetaling (betaling binnen 48 uur via uw eigen bank) –
                                         en betaal als volgt: € 100 aanbetaling
                                         en saldo na oplevering checkout-levering – en klaar.

 

STAP 3: vul de briefing in, ga naar pagina E-BRIEFING, vul in, klik op verzenden en klaar. Hebt u op dat moment geen tijd, dan kan u op een ander tijdstip naar de E-BRIEFING gaan. Zodra wij uw briefing hebben ontvangen starten de werken volledig en u ontvangt binnen de afgesproken tijd de eerste concepten. Bij groeiplatform, website- en webshop design nemen wij contact op - en hoeft u geen briefing in te vullen.

 

PS: direct na een correcte bestelling ontvangt u een e-mail met bestelbevestiging, nadien ontvangt u op uw e-mailadres een digitale factuur, bij maandelijkse betalingen (projecten met maandbedragen) ontvangt u vanaf de 2de maand maandelijks via mail een factuur en betalingsuitnodiging.

 

NB: wij raden aan een printscreen of pdf te maken van de projectpagina van uw bestelde project en van onze algemene voorwaarden 

 

 

 

*Mollie (www.mollie.com) is de bankorganisatie die uw online e-commerce betaling Bancontact/MisterCash voor ons in orde brengt, zij werken in samenwerking met de belangrijkste banken in België en Nederland en staan garant voor een correcte en veilige betaling. Mollie B.V. is een erkend bedrijf en provider dat betalingen verzorgt voor ondernemingen. Zij zorgen ervoor dat je betaling veilig terechtkomt bij ons. Staat er (Stichting) Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift, of heb je betaald via een van deze betaalmethoden? Dan kun je hier informatie vinden https://www.mollie.com/be/consumers over de transactie en het bedrijf waar het bedrag aan is uitbetaald. Maandelijks verwerken ze voor meer dan 40.000 bedrijven betalingen.


Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

 

Deze kan u vrij kiezen tijdens de bestelling: 1) directe betaling Bancontact/Mistercash of 2) vooruitbetaling binnen 48 uur via overschrijving met uw eigen bankfaciliteiten of u kan, indien aangeduid op de project-pagina de werken opstarten met een aanbetaling van € 100 per project (zie voorbeeld hierboven) - in dit geval kiest u 2) vooruitbetaling. De betalingstermijn van alle projecten, facturen en maandelijkse facturen is ofwel direct of vooruitbetaling en over te schrijven op onze bankrekening binnen de 48 uur evenals het saldo bij checkout-levering.

 

Gezien de chargeback-regeling niet kan op producten en diensten die op maat gemaakt worden, zoals deze, en diefstal of beschadiging bij levering of onjuiste levering onmogelijk is doordat het digitaal naar u verzonden wordt en door de werkprocedure van 2 of meerdere revisies en checkout-levering, een onjuiste levering ook onbestaande is - gebruikt MAYDAY-MAYDAY-PUB de formule conception -garantie of "niet tevreden = geld terug garantie" bij directe betaling of vooruitbetaling bij bestelling binnen de 48 uur (niet van toepassing als u kiest voor aanbetaling of maandopdrachten) - deze formule gaat veel verder dan een chargeback-regeling.

 

 


Wat zijn concepten?

 

Aan de hand van uw briefing maken we de eerste roughconcepten, dit is de eerste stap in het ontwerpproces. Dit geeft de eerste richting. Wanneer deze klaar zijn, vragen wij u om deze te bekijken en ons feedback te geven zodat we ze kunnen verfijnen naar een definitief ontwerp of concept. Als u een pakket kiest met meer concepten en meer revisies, ziet u meer mogelijkheden. Naargelang het project wordt door ons de efficiëntste manier gekozen om de ontwerpen voor te stellen en de concepten af te werken bv. voor een website zal dit heel anders zijn dan voor een logo-design project. De eindconcepten zijn klaar voor gebruik.


Hoe gaan we te werk met revisies?

 

We starten met u verschillende concepten te laten zien. We zenden u de eerste ontwerpen en vragen uw feedback en opmerkingen om ze te maken naar uw wensen. Gewoonlijk en naargelang het project, vragen onze kliënten de kleuren, het lettertype of layout te wijzigen, of een combinatie van het ene concept met onderdeel van het andere concept. Wat ook de revisie inhoudt, weinig of veel, we blijven reviseren binnen de mogelijkheden van het gekozen pakket tot uw ontwerp perfect is.


Bestaan uw website- en e-commercepakketten uit coding?

 

Al onze pakketten zijn inclusing design en integratie. De website- en e-commerce pakketten zijn met hosting bij onze externe partner (de hosting prijs is niet inbegrepen). We gebruiken HTML5, JS, CMS. Alle pakketten worden ontworpen met de beste software. Wij zorgen ervoor dat u nadien de website zelf kan onderhouden als u dat wenst.


Hoe zit het met mijn privacy en veiligheid?

 

Al de informatie tussen u en ons is absoluut veilig. Wij gebruiken alle standaard-internet-veiligheids protocols. Uw privacy is gegarandeerd, we delen geen informatie met derden, zie onze "privacy GDPR"-regels.


Moet ik nu alles betalen?

 

Tijdens de bestelprocedure hebt u twee mogelijkheden als u klikt op de knop "Betalen" van directe betaling tot vooruitbetaling binnen de 48 uur via een overschrijving met uw eigen bankfaciliteiten of een aanbetaling en saldo bij oplevering.


Heb ik garantie op goed werk?

 

Ja, niet tevreden, dan is er een "goed-werk-garantie". Na meer dan 20 jaar ervaring in creative direction en art direction bij bedrijven en reclamebureaus en te werken met een uitgekozen team ontwerpers, hebben we wel al een paar dingen geleerd, namelijk: wat kliënten willen, wat werkt en wat niet werkt. U krijgt voor gelijk welk pakket u kiest van online-projecten, altijd werk op topniveau. Bij bestelling geldt onze formule "garantie" (zie pagina garantie en pagina algemene voorwaarden). 


Wanneer krijgt u de eerste ontwerpen?

 

Na de correcte afhandeling van de bestelling kunnen de werken starten, volgens het project en afspraak krijgt u de eerste roughconcepten, online toegezonden. Daarna volgen op schema: de revisies en aflevering bestaande uit checkout-levering en finale aflevering (sample-files/codes) en binnen de deadline die is afgesproken.


In welke formaten ontvang ik mijn files?

 

De oplevering is idem als bij de traditionele dienstverlening maar zonder de nadelen ervan. Wij willen dat u het definitieve ontwerpconcept op alle manieren kan gebruiken, met alles wat u nodig hebt... Dit kan verschillen naargelang het project, bij een website ligt dit anders dan bij een verpakking.

- Raw Vector (EPS)

- PNG

- JPG

- TIF

- PDF

Indien u een ander formaat nodig hebt, vraag het ons. Bij elk project is er verwijzing naar "all in packed" of "ready!" m.a.w. ofwel tot en met assistentie volledige productie en fysieke oplevering ofwel direct te implementeren. 


Wat is creative direction?

 

Voor een optimale werking van uw project is het afstemmen - een belangrijk item in het kader van een reclameproject en een efficiënt werkend communicatiestrategie naar uw doelgroep toe, dit aspect beoogt creative direction doet. Een advies voor de implementatie of toepassing van dit specifiek project. 


Hebt u andere vragen? Mail ons support@mayday-mayday-pub.be, of bel 0472 730714

 



online team in digitale transformatie marketing-communicatie

ONLINE-TEAM IN DIGITALE TRANSFORMATIE MARKETING EN SERVICES VOOR ZELFSTANDIGE ONDERNEMERS, KMO'S EN MARKETEERS

hoe online website, webshop, marketing en reclame bestellen
Online Bestellen

             ▼

 

STAP 1 :

KLIK PICTO  EN ZOEK UW PROJECT 

STAP 2 :

KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 :

VUL BRIEFING IN, VERZENDEN  EN KLAAR

 

garantie op website- en webshop-ontwikkeling, communicatie

MAYDAY-MAYDAY-PUB.be is lid van het ODR-Platform van de Europese Commissie. Dit online platform voldoet aan: de Europese wetgeving voor e-commerce, de eisen van TrustedShop, GDPR en de 'Webshop Check' van de EC. x

Veilige betaling van het totaal projectbedrag of maandbetaling met Bancontact/MisterCash via Mollie, een erkende bankorganisatie. Aanbetaling enkel via vooruitbetaling (overschrijving).

 

Nieuwe plannen, maar verscheurd tussen doen-en-niet-doen. 

Dit analysetool helpt om rationeel

de juiste beslissing te nemen.   

▼ 

 

analysetool commerciele projecten