COPYWRITING voor website/webshop

SEO Clickbait:

Headlines schrijven waarvan iedereen houdt.

 

Wist u dat 8 van de 10 mensen uw kop zullen lezen,

maar slechts 2 van de 10 mensen zullen verdergaan

en de rest van uw tekst op uw webpagina lezen?

 

Het laat alleen maar zien dat krantenkoppen of headlines belangrijk zijn.

Niet alleen voor zoekmachines, maar ook voor mensen. Niet alleen voor sites, maar ook voor brochures, e-mail, social media...

Als mensen je niet leuk vinden, zal niemand het lezen of naar je website gaan en ooit een lead of een verkoop worden.

En als u niet de juiste zoekwoorden in uw hoofdtekst hebt staan, scoort u niet goed op Google.

Dus hoe schrijf je koppen die zowel Google als mensen leuk vinden?

Nou, dat doen wij voor u.

 

En nog meer, webteksten bijvoorbeeld, mensen houden van korte simpele zinnen, maximum 35 woorden - het moet snel gaan - 

ze beoordelen webpagina's in een instant. Volgens onderzoeken begrijpt 95% van de Nederlandstaligen teksten op niveau B1. 

Dus je moet met van alles en nog wat rekening houden, een kleine investering zoals copywriting is zich dubbel en dik waard. 

 

 

Tarieven SEO Clickbait per regel:

een regel is 80 tekens incl. spatie en

een blad formaat A4 is 50 regels incl. witregels

 

  • headline per regel = € 20
  • intro per regel = € 8
  • body per regel = € 4

 

Online-Prijzen voor website/webshop op basis van bestaande tekst herschrijven met normale moeilijkheidsgraad; 2 revisies (briefing ►copywriting, briefing2 ►aanpassing)

Vraag een offerte aan.

In vele gevallen is dit een betere optie dan lettertekens en regels optellen en vermenigvuldigen. Verschillende factoren kunnen de prijs doen dalen: omvang, of terugkerende content dan is een vorm van abonnement voordeliger... of teksten voor print, reclame, sales promotion - vraag hier een offerte op maat en vrijblijvend.

 

VUL DE BRIEFING IN

EN KLAAR

Ga hiervoor naar pagina E-BRIEFING. 

 

U kan ook een e-mail zenden naar:

support@mayday-mayday-pub.be 

met uw opgave-notities en te herschrijven teksten in bijlage,

 

of combineer e-briefing en nadien een bijlage,

nadien nemen we telefonisch contact op om samen alles te overlopen. 


Een krachtig medium.

 

Toepassingen: digitaal, internet, informatie, representatie, bedrijfspagina, opbouw sociaal bereik

 

 

 

copy & content

 

Een copywriter zal de toon, stijl, zinstructuren, uw brand-vocabulaire... vooraf bepalen wanneer gestart word met de teksten te herschrijven.

Met een heel arsenaal van headlines, producttitels en taglines, product-omschrijvingen tot langere meer redactionele secties, alles heeft zijn bepaalde stijl en plaats.

 

(© van sommige afbeeldingen is het copyright niet te traceren of onduidelijk in toepassing free/non-free - neem dan contact met ons op zie Disclaimer) uit creativebloq.com