Visual Thinking, eerst het idee dan beeld. Als je dat toepast met schetsen, infographics... dan overtuig je.

VISUAL THINKING

 

De kennis en skills om te verbeelden:

"that which does not exist".

 

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Geen beeld = geen klank. Iedereen leerde op school tot tien tellen met blokjes. Logisch, beelden zeggen meer, alles wat visueel wordt gebracht gaat erin als zoete koek. Stel u verkeersborden voor in enkel tekst, zonder pictogram! Op kantoor gaat het er net zo aan toe. Eerst het idee, dan beeld. Als je dat toepast met schetsen, met picto's, met beeld – dan geraak je verder, dan overtuig je. Die middelen reiken we je hier aan.

 

Ondernemers zijn constant bezig om waarde te creëren en te bouwen aan nieuwe invalshoeken om hun zaak of  onderneming te verbeteren. Proberen innovatieve wegen te vinden om oude gedateerde business te vervangen. Deze job is dus het overstijgen van begrenzingen in gedachten, het genereren van nieuwe inzichten, en, uiteindelijk het creëren van "waarde" voor de gebruikers. Dit vereist de kennis en skills om te verbeelden: "that which does not exist".

 

Businesspeople, zoals u, passen dit elke dag onbewust toe. U ontwerpt onafgezien de schaal: organisaties, strategieën, businessmodellen, processen, en projects. Dit alles verbeelden om te overtuigen - een beeld zegt meer dan 1000 woorden - in een vreemd en oneigen territorium als design, is juist een bijkomend aspect van creative direction. Het niet thuisvoelen of eigen zijn in creatief schakeldenken, visualiseren en meer, kunnen wij uw business skills visualiseren. We zijn zeker dat dit mogelijkheden biedt om uw businessmodellen en commerciële acties zo te visualiseren en andere te overtuigen.

  • VISUALISEREN =
  • (complexe) ideeën op een eenvoudige manier uitleggen
  • je ziet veel sneller het grotere geheel én ontdekt sneller patronen
  • het brengt structuur in je ideeën
  • je verhaal blijft beter hangen bij je publiek

 Cijfers en projecten verbeelden in beelden en grafieken om verhoudingen in te schatten, logische verbanden te zien en accenten te leggen.

 

|

|

 

stap 2

KIES UW PROJECT PAKKET

OEPS! Voor "that which does not exist", kunnen wij natuurlijk nog geen prijs opkleven. 

  • Is er al een project of zijn het enkel nog ideeën?
  • Is het heel abstract, emotioneel geladen of rationeel?
  • Is het basic of zeer complex? Of (r)evolutionair?
  • Wie moet u overtuigen, een professionele inkoper, de bank, het kader of uw doelgroep?

 

We hebben een oplossing.

Mail ons een algemene briefing die reeds vele, en misschien, alle antwoorden geeft op die vragen. In elk geval, samen komen wij er wel uit. Op basis daarvan kunnen wij er een prijs opkleven - en vrijblijvend. U kan ook de E-BRIEFING gebruiken en nadien bijkomende notities mailen. Zoals alles bij MAYDAY-MAYDAY-PUB wordt dit uiterst vertrouwelijk behandeld. 

 

+    


stap 3

VUL DE BRIEFING IN EN KLAAR

Ga hiervoor naar pagina BRANDING-BRIEFING.

 

 

U kan ook een e-mail zenden naar support@mayday-mayday-pub.be met uw opgave-notities in bijlage (mag in trefwoorden, zonder zinsbouw), of combineer e-briefing of branding-briefing en nadien een bijlage – wat voor u het makkelijkst is, nadien nemen we telefonisch contact op om samen alles te overlopen.

 


Antwoorden op de meest gestelde vragen kan u vinden op de FAQ-pagina.