De R.O.I.-norm =  RESULTATEN of stop betalen. Win zonder risico.

R.O.I. (Return On Investment): op het moment dat je bezig bent met marketing en je betaalde kanalen inzet, is rendement uit je euro belangrijk. R.O.I. is een getal (of percentage) dat aangeeft wat een investering oplevert.


 

 

Het doel is "leidend" voorwerp.

Een website en webshop laten maken in de juiste context = dat geeft bedrijven een groot verkooppotentieel. De R.O.I.-norm is uw extra zekerheid. Stel, u gaat een website of webshop laten ontwikkelen en "Wat als...?"-vragen blijven spoken of u denkt op te starten met Basic omdat het financieel comfortabeler is, ondanks het strategisch gezien niet de beste optie is. De R.O.I.-norm is hier de oplossing:

  • 1) uw kost is snel nul door resultaten, hierdoor hoeft u niet te opteren voor Basic en een zwakkere start 
  • 2) en "Wat als...?"-vragen zijn niet meer aan de orde, zijn de resultaten toch niet als verwacht dan stopt de maandaflossing én start het groeiplatform waardoor er zeker resultaten komen die ook meer aanhouden.

 

 

Wat is eigenlijk R.O.I...!?

"Mensen gebruiken soms technisch klinkende termen." Ook wij. Maar als we dan vragen: "Wat is dat in mensentaal?” Dan is het ineens logisch… : "als u 's nachts wakker ligt moeten wij ook wakker liggen, er zodanig mee inzitten, dat we er ook last van hebben als het misgaat" - dan weet je pas zeker dat ze gecommitteerd zijn aan succes – dat is de R.O.I.-norm, een mindset in de vorm van een norm.

 


De R.O.I.-norm is gratis. 

Het is een commitment. Performance-based pricing is werken op prestatie en pas recht hebben op de vergoeding als het doel behaald is: uw web-project of marketingdoel. 

Dit strookt met ons basisprincipe: geen gemiddelde concepten opleveren maar "alle hens aan dek" - "mayday-mayday". 

 

 

Al of niet meedoen in de digitale wereld is geen overweging meer... 

Interactief zijn wel. Surfers zijn verwend en haken af bij het minste bijv. 89% van de bezoekers komen niet meer terug als uw website of webshop stroef loopt zoals in navigatieDe tijd van websites die louter een mooi visitekaartje zijn, is definitief voorbij. 

 

Een website is een hoeksteen geworden voor bedrijven.

Je website of webshop staat gelijk met je eigen professionalisme – dat is het beeld dat je uitstraalt, je poort naar een groeiend klantenbestand.

 

Website / webshop-kostprijs = 4 maanden en dan naar € 0,00. 

Waarom na 4 maanden? De website en shop moeten de tijd hebben om zich te kunnen evolueren, dat is cruciaal in het verdere positieve verloop ervan.

Fase 1*: we meten na een kwart maandbetalingen de DBH-Coëfficiënten van uw website of webshop en het rendement - uw investering moet gelijk zijn aan nul. 

Is dit niet het geval, en alle ingrediënten waren aanwezig, dan onderbreken we de resterende maandaflossingen tot dit rendement bereikt is én wordt er overgeschakeld naar fase 2*³: het groeiplatform dat enkel betaalbaar is als het slaagt en dat verder gaat dan het doel van uw web-project, n.l.: landen waar je echt wil landen, het marketing-doel. Door de inzet van het groeiplatform bent u zeker dat u gaat winnen.

 

Naast dat ze GDD geoptimaliseerd zijn, werken we met TA-websites en webshops, TA staat voor TagAnalytics en zorgen ervoor dat ze zich continu kunnen aanpassen aan het gedrag van en leren van bezoekers.

 

 

Bouw het uit 

met de R.O.I.-norm.

Schrijf nu vrijblijvend in, zie onderaan.

 


WAT KOMT 

_Dé twee beslissende vragen.

__De R.O.I.-projecten.
___Hoe werkt het? (Leestijd: 1 min.)

____Inschrijvingsformulier (Duurtijd: 1 min.)


 

 

 

 

Welke waarde  in 60 - 90 - 365 - dagen?

|

|

 

1. Kiest u voor een sluitende oplossing? 

2. Wilt u in alle comfort resultaten halen en die ook behouden? 

Hebt u 2-keer Ja! Dan is de R.O.I.-norm zéker iets voor u.


 

De R.O.I.-norm is toepasbaar op:

         

         BASIC WEBSITE

 

BUSINESS PRO WEBSITE UX

 

 

 

BUSINESS PRO WEBSITE

UX/UI MARKETING AUTOMATION 


 

               WEBSHOP START 

 

                             WEBSHOP UX

                              35 FUNCTIES  

 

    

 

                   WEBSHOP UX/UI

                      50 FUNCTIES 

 

 


Hoe werkt het?

 

De ROI-norm werkt in 2 fasen.

  • Fase 1*: bij R.O.I. meten we de DBH-Coëfficiënten nà 4 maandbetalingen van uw website of webshop zijn ingelost (de parameters spreken we vooraf af).
  • Fase 2*³: is dit niet het geval, dan onderbreken we de maandaflossingen tot dit rendement bereikt is én wordt er overgeschakeld naar het groeiplatform, dat enkel betaalbaar is als het slaagt. 
  • Uw maximale operationele investering bedraagt dan nooit meer dan 4 maandaflossingen.  

Zo wint u comfortabel en zonder risico.


"Alle hens aan dek."(voor ons)

 

Schrijf gratis en vrijblijvend in: de R.O.I.-norm is dan 1 week voor u gereserveerd en wordt nadien bij keuze aan uw gekozen formule gekoppeld, ondertussen kan u rustig uw website- of webshop-formule kiezen

 

PS: door de grote verantwoordelijkheid en inzet die de R.O.I.-norm van ons eist zijn we genoodzaakt het aanbod beperkt te houden en de geldige inschrijvingsduur tot 1 week toe te passen om zoveel mogelijk klanten deze kans te bieden - de R.O.I.-norm kan dus plots voor onbepaalde tijd niet beschikbaar zijn dit wordt dan duidelijk vermeld -  dank voor uw begrip.

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


* werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-plannen hoog slaag-frequentie bij toepassing advisering in deze van content en normale basis promotie

cijfers 2019-2020 (succes bij 67,4%) en DM-Trends Rapport onder 6700 bedrijven van één-persoons- tot middelgrote bedrijven (Econsultancy).  PS: Rapport update 2021 = "De gebeurtenissen (Pandemie) van 2020 en 2021 hebben deze methode gunstig versneld."

groeiplatform = effectief in doelstelling, slaag-index 85,6% en cijfers Factkeeper BDC 1500 bedrijven industrie en diensten vanaf 10 werknemers (Warwick Business School + Design C London) 



MANAGE ALL IN ONE PLACE 

WEB-DEVELOPMENT / WEBDESIGN / MARKETING / GRAPHIC DESIGN / BRANDING / 

-------------------------------------

ONLINE-TEAM VOOR ONDERNEMERS, KMO’S EN MARKETEERS

 

 

 

   HOE   

GA JE TE WERK?

hoe online website, webshop, marketing en reclame bestellen

STAP 1 :

KLIK PICTO  EN ZOEK UW PROJECT 

STAP 2 :

KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 :

VUL BRIEFING IN, VERZENDEN  EN KLAAR

 

 

Nieuwe plannen, maar verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt om rationeel de juiste beslissing te nemen.                                                                     ▼ 

analysetool commerciele projecten

 

 

U hebt vragen, 

wij hebben de oplossingen.


mayday-mayday-pub.be                                                          ◄     zijn officiële sites van MAYDAY-MAYDAY-PUB     

mayday-pub.be (re-design)

 


Mayday-Mayday-Pub is actief in Antwerpen, Limburg, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant.

Alle vermelde prijzen zijn excl. btw (deze site is voor BTW-plichtige klanten binnen de EU) - voor klanten van EU-lidstaten buiten BE gebeurt de BTW-aangifte via OSS-systeem.