85,6% is de gemiddelde slaag-index van het groeiplatform* 

*/ groeiplatform = sluitend effectief in doelstelling - index 85,6% - cijfers Factkeeper 1500 bedrijven vanaf 10 wkn


50 > 85%: binnen dit ratiobereik slaag-percentage geeft dit een duidelijke verbetering --------------█

Lost dit product een behoefte of een specifiek probleem op? -----------------█

Hier wordt de stap gezet naar

'De Digitale Kracht in 2019 en verder...' en naar commerciële zekerheid op basis van communicatie en marketing, het hart van de marketing is in uw huis.                                                  

|

Het is geen exacte wetenschap, dus het slechtste scenario dat u kan gebeuren is niet in het gemiddelde slaag-percentage van 85,6% te zitten, meestal gestrand op enkele procenten van het doel - op zich nog een goed resultaat.

|

 

Hoe ziet uw worst-case-scenario er dan uit?

De afgesproken doelstelling is niet behaald,  niettemin zal er een stevig resultaat zijn:

  • 1/ een sterk fundament voor uw groei, rendabiliteit, positionering of ander doel
  • 2/ onze interventies in reclame, marketing, communicatie, enz. in die periode worden niet aangerekend (= winst)
  • 3/ de besparingshefboom in communicatie-kosten zal ook daarna zijn vruchten afwerpen (= winst x-maal)
  • 4/ en niet te vergeten, u hebt een professionele website met 35 functies, helemaal uitgebouwd tot een sales tool door de 12 maandelijkse interventies
  • versus: de kostprijs was € 50 per maand

█----- Een garantie of dienst na verkoop? Samengevat in cijfers, zijn beide aanwezig.

█-------------- De kostprijs van het groeiplatform + de kostprijs van de website worden altijd bespaard, zowel  bij een positief als negatief resultaat.

◄--------- Hebt u nog twijfels?

of niet helemaal eens met dit scenario - laat me iets weten