in de juiste context volgt het succes bij gemiddeld 64% met de digitale kracht* 

*/ cijfers uit 2019 DM-Trends Rapport onder 6500 bedrijven van éénmansbedrijven tot middelgrote bedrijven


10 < 64%: zonder groeiplatform geeft deze ratiomarge reeds een verbetering 

----------------------------------------█

 

Lost dit product een behoefte of een specifiek probleem op? 

Naast het belang van een website ('Waarom een eigen website?') wordt hier de stap gezet naar 'De Digitale Kracht in 2019 en verder...'  -------------------------█

|

Het slechtste scenario is niet bij die 64% te zijn. Ongetwijfeld zal het nog altijd een goed resultaat zijn, omdat deze website ook dienstig is voor het groeiplatform.

|

 

Hoe ziet uw worst-case-scenario er dan uit?

Door het hoog DBH-Coëfficiënt*² gaat u alleszins een stevig succes-percentage hebben:

  • 1/ een stevig succes (digitale kracht) en basis die groeit in de tijd
  • 2/ en u hebt een professionele website met 35 functies, helemaal uitgebouwd tot een sales tool door de 12 maand-interventies, want 'een goede website bouwen is zoals fietsen - het moet in beweging blijven'
  •  
  • versus: de kostprijs was € 50 per maand

 

 

*²/ werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-communicatie                   plannen hoog slaag-frequentie  

█----- Een garantie of dienst na verkoop? Samengevat in cijfers, zijn beide aanwezig.

◄--------- Hebt u nog twijfels?

of niet helemaal eens met dit scenario - laat me iets weten