EEN KMO IS EEN MARKETINGTROEF, DIT EN KOMEND DECENNIUM.


en kmo's hebben nog extra's:

  • - ze bundelen een schat aan kennis, hierdoor zijn ze veruit het meest waardevolle aanspreekpunt voor de consument
  • - de combinatie van snelheid en beslissingsbevoegdheid = flexibiliteit
  • - direct contact met de markt
  • - een stabiele factor voor klanten - ondernemers blijven doorgaans langer aan het roer

 

Een bedrijf dat wil overleven moet dus goed zijn in communicatie, tegelijk goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten en het op de markt brengen ervan en aandacht besteden voor de bestaande producten en diensten in de verschillende stadia van hun levenscyclus. 

 

Commerciële Productontwikkeling is hier een oplossing en perfect toe te passen op alle branches zowel B2B als B2C. Dit concept is vooral toepassing - en heeft geen grote marketingbudgetten nodig, de opzet is goedkopere manieren vinden om te vermarkten.

Maar geldt deze stelling niet voor de meeste bedrijven. Bovendien is er bij ons een concurrentieslag onder identieke producten en diensten. De media is meer en meer versnipperd. Wat gebeurt er nu, een massale inzet op inbound marketing, seo, sea, digitale marketing, social media marketing om een goede ranking in de zoekmachines te hebben. Maar men vergeet dat de eerste pagina maar plaats biedt aan een tiental organische resultaten. Men vergeet dat Google, om de beste te blijven, continu aan zijn  zoekmachine sleutelt, dagelijks ongeveer 8 algoritmen, dus 3000 zoekalgoritmen veranderen jaarlijks. Die plots uw plaats in de zoekmachine danig kunnen veranderen. Men vergeet dat social media, niet zo "social" blijven voor bepaalde gebruikers...

Commerciële zekerheid opbouwen is een wet en hier biedt commerciële productontwikkeling, een ernstige oplossing en aanvulling...


... de strijd om klanten wordt met de dag intenser.

 

Hoe zich sterker positioneren? Hoe klanten motiveren en de concurrentie blijven  overtreffen?... 

 

Deze en nog andere alternatieven reiken we hier aan, zoals: het volgen van principes in website-ontwerp kan het succes van uw site maken of breken. Het is het verschil tussen bezoekers die vertrekken zodra ze uw startpagina bezoeken, of uw diensten en producten verkennen en uiteindelijk converteren. 

In deze context is het laten uitschijnen dat je daarna je website of webshop zelf kan doen, een verkooppraatje en klanten niet serieus nemen in hun doelstelling en op termijn 'kijken in de verkeerde kant van de telescoop.'  Wij kiezen voor begeleidend zelf doen.

 

Het is altijd tijd om een gefundeerde schatting te maken van de trends die de komende periode zullen domineren. Designtrends zijn reacties op technologische en culturele veranderingen. Productontwikkelaars volgen nieuwere trends en nemen die op in het ontwerp van een product, het product gaat er fris en wenselijk uitzien voor de doelgroep en dit creëert een aanzienlijk concurrentievoordeel. 

 

Dit geldt voor alle sectoren. Alles heeft een levenscyclus: diensten, producten, bedrijven. Voor kleine bedrijven is  dit zelfs onmisbaar om te overleven. Dit komt omdat wij worden beoordeeld en geclassificeerd naar de vier manieren waarop wij contact met de wereld hebben, daarmee rekening houden is zeker geen overbodige luxe. 

Maar het probleem met ontwerptrends is dat ze komen en gaan, en het kan moeilijk zijn om te weten welke trend te volgen. Een onjuiste beslissing kan veel problemen veroorzaken. 

 

DBH-quotiënten = win business.

Hoe indrukwekkend de trends ook lijken, de missie van de ontwerper moet altijd hetzelfde blijven: gebruikers helpen hun doelen te bereiken door meer bruikbare producten te maken. Mode mag nooit de bruikbaarheid overtroeven. Van vitaal belang is om elke trend te evalueren en alleen oplossingen te implementeren die een betere gebruikerservaring voor gebruikers creëren zonder afbreuk en aan de weg die is afgelegd  bij haar doelgroep – dat zijn taken van een creative director.


 

 

GROEIPLATFORM

|

Groeiplatform, noem het naambekendheid opbouwen, positionering om rendabiliteit, digitale versnelling, uw commerciële lijn op de kaart zettenis allemaal het groeiplatform. 

 

 

 

RESULTATEN

|

door uw marketingproces in versnelling te gooien, betekent dit = 

in 4 trimesters X-maal meer verdienen, waar andere X-maal

langer over doen.

 



online team in digitale transformatie marketing-communicatie

ONLINE-TEAM IN DIGITALE TRANSFORMATIE MARKETING EN SERVICES VOOR ZELFSTANDIGE ONDERNEMERS, KMO'S EN MARKETEERS

hoe online website, webshop, marketing en reclame bestellen
Online Bestellen

             ▼

STAP 1 :

KLIK PICTO  EN ZOEK UW PROJECT 

STAP 2 :

KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 :

VUL BRIEFING IN, VERZENDEN  EN KLAAR

 

garantie op website- en webshop-ontwikkeling, communicatie

Veilige betaling: overschrijving aanbetaling en saldo bij oplevering of via mollie, een erkende bankorganisatie voor dit Platform.

 x

MAYDAY-MAYDAY-PUB.be is lid van het ODR-Platform van de Europese Commissie. Dit online platform voldoet aan: de Europese wetgeving voor e-commerce, de eisen van TrustedShop, GDPR en de 'Webshop Check' van de EC.

Nieuwe plannen, maar je wordt verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt je om rationeel de juiste beslissing te nemen.   

▼ 

analysetool commerciele projecten