en kmo's hebben nog extra's:
Een bedrijf dat wil overleven moet dus goed zijn in communicatie, tegelijk goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten en het op de markt brengen ervan en aandacht besteden voor de bestaande producten en diensten in de verschillende stadia van hun levenscyclus.
... de strijd om klanten wordt met de dag intenser.
Hoe zich sterker positioneren? Hoe klanten motiveren en de concurrentie blijven overtreffen?...
Het volgen van principes in website-ontwerp kan het succes van uw site maken of breken. Het is het verschil tussen bezoekers die vertrekken zodra ze uw startpagina bezoeken, of uw diensten en producten verkennen en uiteindelijk converteren.
In deze context is het laten uitschijnen dat je daarna je website of webshop zelf kan doen, een verkooppraatje en klanten niet serieus nemen in hun doelstelling en op termijn 'kijken in de verkeerde kant van de telescoop.'
Het is altijd tijd om een gefundeerde schatting te maken van de trends die de komende periode zullen domineren. Designtrends zijn reacties op technologische en culturele veranderingen. Productontwikkelaars volgen nieuwere trends en nemen die op in het ontwerp van een product, het product gaat er fris en wenselijk uitzien voor de doelgroep en dit creëert een aanzienlijk concurrentievoordeel.
Dit geldt voor alle sectoren. Alles heeft een levenscyclus: diensten, producten, bedrijven. Voor kleine bedrijven is dit zelfs onmisbaar om te overleven. Dit komt omdat wij worden beoordeeld en geclassificeerd naar de vier manieren waarop wij contact met de wereld hebben, daarmee rekening houden is zeker geen overbodige luxe.
Maar het probleem met ontwerptrends is dat ze komen en gaan, en het kan moeilijk zijn om te weten welke trend te volgen. Een onjuiste beslissing kan veel problemen veroorzaken.
DBH-quotiënten = win business.
Hoe indrukwekkend de trends ook lijken, de missie van de ontwerper moet altijd hetzelfde blijven: gebruikers helpen hun doelen te bereiken door meer bruikbare producten te maken. Mode mag nooit de bruikbaarheid overtroeven. Van vitaal belang is om elke trend te evalueren en alleen oplossingen te implementeren die een betere gebruikerservaring voor gebruikers creëren zonder afbreuk en aan de weg die is afgelegd bij haar doelgroep – dat zijn taken van een creative director.
GROEIPLATFORM
|
Groeiplatform, noem het naambekendheid opbouwen, positionering om rendabiliteit, digitale versnelling, uw commerciële lijn op de kaart zetten - is allemaal het groeiplatform.
RESULTATEN
|
door uw marketingproces in versnelling te gooien, betekent dit =
in 4 trimesters X-maal meer verdienen, waar andere X-maal
langer over doen.