Een logo laten ontwerpen.

© Zeichen, Marken und Signets - Callwey

 

 

 

Logowoord, beeldmerk, logo met slogan, zegel... 

Een identificatie op alles. Het product wordt geassocieerd met een bedrijf, beleving of beeld. Beeldmerk, het logo van Puma. Woordmerk: de logo's van Esprit. Vignet, het logo van de NMBS. Lettermerk, het logo van Belfius. Een monogram (ineengevlochten letters), het logo van Albert Heyn. Embleem, het logo van vele automerken, BMW, Toyota. Een zegel (een stempelmerk), het logo van C&A. Het logo met een mascotte: het logo van ING. Een vignet is een abstract iets (beeld zonder herkenbare voorstelling), een teken dat pas na veel tijd en investering herkend kan worden als merkteken, zoals "het vinkje" van NIKE. Dus vele vormen mogelijk, maar let op de keuze!


6 logo trends voor 2019

 

 

Als mensen zoeken we en identificeren we patronen; zo zijn we geprogrammeerd. Dus als het gaat om logo-ontwerp, zoals bij alle ontwerpwerkzaamheden, is het normaal om te zoeken naar identificeerbare trends.

 

Wat zijn trends in logo-ontwerp?

"Het vinden van trends kan een lastig werk zijn", zegt Chris Harmon, creative director bij Loyalkaspar . "Soms ben je aangetrokken tot je eigen smaak, en worden trends zelfvervullende voorspellingen."

Neem bijvoorbeeld negatieve ruimte. We hebben dit jaar een aantal goede voorbeelden gezien van negatieve ruimte in logo-ontwerp. Maar is het een trend, of gewoon een tijdloze techniek? "Ik ben erg op mijn hoede voor trends als het gaat om design." Deze negeren vaak merkwaarden, waardoor communicatie kan worden opgenomen in het behang van het leven waar niets echt voor staat. "

Zorgapp Zocdoc's instant-klassieker van een logo hoeft al jaren niet opnieuw te worden ontworpen 

 

Tegelijkertijd is het onbetwistbaar dat er een aantal duidelijke logo-trends bestaan. En hoewel je hen niet onnadenkend zou moeten volgen, is het nog steeds nuttig om te weten wat ze zijn, ook al is het met het uitdrukkelijke doel ze te vermijden. 

 

1. Vereenvoudiging

2. Responsieve logo's

3. Authenticiteit

4. Duurzaam logo-ontwerp

5. Speels worden met mode-logo's

6. Verlopen

 

uit © Creative Bloq Future Publishing Limited



Welk logo pakket zal ik kiezen?

We raden het Advanced-pakket aan, het is als instap het populairste pakket bij MAYDAY-MAYDAY-PUB. 

Als u reeds een goed logo hebt voor re-styling of een duidelijke visie, ga dan voor Basic.

|

|

 

stap 2

KIES UW PROJECT PAKKET

LOGO-DESIGN PROJECT BASIC+

Basic design, kleurgebruik onbeperkt, 3 concepts, 2 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar. 

Vandaag besteld,

Vandaag gestart.

Basic design, kleurgebruik onbeperkt, 3 concepts, 2 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar.

299,00 €

LOGO-DESIGN PROJECT ADVANCED++

Advanced design, kleurgebruik onbeperkt, 4 concepts, 2 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar.

 

Vandaag besteld,

Vandaag gestart.

Advanced design, kleurgebruik onbeperkt, 4 concepts, 2 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar. Vandaag besteld, Vandaag gestart.

499,00 €

LOGO-DESIGN PROJECT PREMIUM+++

Premium design, kleurgebruik onbeperkt, 5 concepts, 3 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar. 

Vandaag besteld,

Vandaag gestart.

Premium design, kleurgebruik onbeperkt, 5 concepts, 3 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar. Vandaag besteld, Vandaag gestart.

699,00 €


Hoe bestellen? 

U kan ook bestellen enkel met aanbetaling per project (geld terug garantie n.v.t.) i.p.v. het totaalbedrag. 

Klik op Bestellen, volg procedure,

bij betalen kies enkel vooruitbetaling (betaling binnen 48 uur via uw eigen bank) –

en betaal als volgt: € 100 aanbetaling per project

en saldo na oplevering checkout-levering – en klaar.


 

 

Logo Design Project Basic, Advanced en Premium is bij afwerking implementatie klaar:

copyfiles gewoon door te geven bij toepassing.


stap 3

VUL DE BRIEFING IN EN KLAAR

Ga hiervoor naar pagina BRANDING-BRIEFING.

 

 

U kan ook een e-mail zenden naar support@mayday-mayday-pub.be met uw opgave-notities in bijlage (mag in trefwoorden, zonder zinsbouw), of combineer e-briefing of branding-briefing en nadien een bijlage – wat voor u het makkelijkst is, nadien nemen we telefonisch contact op om samen alles te overlopen.

 


Vragen? De antwoorden op de meestgestelde vragen kan u op pagina FAQ vinden.