Het succes van onze klanten is ons succes.

De R.O.I.-norm in marketing = het groeiplatform is enkel betaalbaar als het slaagt.

De R.O.I.-norm in graphic design, copywriting, marketing, visual identity, huisstijl, logo, art direction, webdesign, branding, creative direction, webdesign, web development,

Meer omzet met marketing, reclame, visual-identity, digitale marketing en communicatie.

Marketing is van levensbelang voor elk bedrijf.

 

Een kmo heeft evenveel nood aan marketing als grote ondernemingen. Marketing in de kmo wordt meestal bij oprisping behandeld, zodat de dringende (verkoop - facturering) de belangrijke (zoals marketing) wegdrummen en kostbare tijd gaat verloren... een gemiste kans. Want marketing draait in kmo's vooral om tijd en ideeën, niet om reusachtige investeringen.

 

Uit onderzoek blijkt dat bijna de helft (49%) van de kmo's in België, jonger zijn dan 10 jaar.

 

Als u en uw concurrenten gevestigde ondernemingen zijn en op alle significante beleidsonderdelen en bepalende factoren: technologie, productie, financieel beheer, investering kapitaalgoederen, marketing even professioneel zijn uitgebouwd - "Hoe kan men dan nog groeien?" Het groeiplatform is hier het antwoord erop. 

Het groeiplatform is flexibel in toepassing en het antwoord om uw concurrentie op het tweede plan te zetten door het hart van de marketing blijvend in uw huis te brengen.

mayday mayday pub tandem

 

 

 

Het groeiplatform is geschikt

voor zelfstandigen en kmo's,

zowel B2C als B2B, voor elke branche.

 

 

 

worst-case-scenario marketing

Conclusie: het slechtste scenario is nog beter voor u.

4 stadia groeiplatform marketing

 

Groeiplatform, of noem het naambekendheid opbouwen, positionering om rendabiliteit, digitale versnelling, uw commerciële lijn op de kaart zetten - het is allemaal het groeiplatform. Niet iedereen wil groeien in omzet, soms is kiezen voor positionering en zich distanciëren van de concurrentie beter. Het heeft dus voor ieder een andere invulling. 

 

Als doel dus niet een korte omzetstijging realiseren, maar duurzaamheid, het moet zich bewijzen op lange termijn: de opbouw van commerciële zekerheid. 

U hebt dan een congruent marketing-communicatie-concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en bijna niet te kopiëren is door uw concurrenten...

 

 

 

 

TOEPASSINGEN VAN GROEIPLATFORM:

- MEER OMZET EN NIEUWE OMZET

- COMMERCIËLE ZEKERHEID OPBOUWEN 

- MEER RENDABILITEIT

- NIEUWE MARKETINGCONCEPTEN ONTWIKKELEN

- NIEUWE PRODUCTEN EN DIENSTEN ONTWIKKELEN

- LEVENSCYCLUS PRODUCTEN/DIENSTEN VERLENGEN

 

 


met deze aanpak

 kijk je niet in de verkeerde kant

 van de telescoop

 

Tweede reden van dit groeiplatform: producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af. Voor kmo's biedt dit vele opportuniteiten. Maar zelfstandigen en kmo's kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. Tien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65%. Een vooruitgang, maar slechts 1 op de 10 kmo's gebruiken hun website echt zoals het moet. 

 

Komt het door besparen? Mogelijk. Maar besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt ofwel een handel in bedrukt papier of een website zonder leads. De reden dat niets werkt is omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt, zullen ze ook niet werken.

 

Ook door tactieken die gedurig wijzigen, Google past jaarlijks tot 6000 algoritmen aan op zijn zoekmachine, met ingrijpende gevolgen voor iedere site. En door de business van "websites als online-visitekaartjes" - gevolg: "Ik heb een website - dus ik ben online" - is de houding, als het zo makkelijk was, dan loont het echt de moeite niet.  

Het positieve is, als vele zo denken en koudwatervrees hebben (en dat is bij 9 op de 10 kmo's), en jij niet én je pakt het terdege aan - een degelijke voorsprong kan nemen op de anderen. Dit groei-platform speelt hierin een grote rol, ook op lange termijn want nadien kan u dit groeiplatform zelf voortzetten.

 

Bijvoorbeeld met commerciële productontwikkeling. 

Nu kan u producten ontwikkelen, beschermen en voelen dat de markt die ook wilt zonder dat het hopen geld kost - maar peil de markt zonder hoge kosten te maken of er wel een markt voor is.

Want veel nieuwe producten "floppen", omdat ze niet echt nieuw zijn (de consument heeft zoiets snel door). Een bedrijf dat wil overleven, moet goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten en het op de markt brengen ervan maar ook aandacht besteden voor de bestaande producten en diensten in de verschillende stadia van hun levenscyclus. Op beide gebieden kan veel geld worden verdiend.


4 toepassingen in marketing en website design

Het groeiplatform* 

dat effectief werkt... het is enkel betaalbaar

als het werkt. 

 

Performance-based pricing is werken op prestatie en pas recht hebben op een vergoeding als het vooropgestelde doel op korte tot middellange termijn behaald is. Hier met één doel: meer omzet voor u genereren en commerciële zekerheid opbouwen.

 

Waarom? Strikt gezien is zuivere dienstverlening een poging om tot een resultaat te komen en het engagement van de dienstverlener is daardoor een eerste vereiste. Dit geeft een juiste mindset van de dienstverlener, omdat het enkel betaalbaar is als het werkt,

lees meer... 

worst-case-scenario marketing

 

 

 

1. Kiest u voor een sluitende oplossing? 

2. Wilt u in alle comfort resultaten

en die ook behouden?  

                                                         Hebt u 2-keer Ja! Dan is het groeiplatform zéker iets voor u.

Ik heb interesse in het groeiplatform:

 

Creëer een totaal online/offline marketing profiel: een concept waaruit bijna vanzelf  verkoop gaat voortvloeien en niet te kopiëren is door uw concurrenten.

 

 

Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Het groeiplatform is beperkt beschikbaar en enkel mogelijk met een specifieke opstart naargelang opstart komt u al of niet op een wachtlijst. U krijgt altijd informatie hieromtrent. 

 

 

 

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


De effectiviteit van het groeiplatform is in relatie met de mogelijkheden van het digitale kanaal m.n. website en webshop,

het is aan te raden om te starten met UX-versies:

  • - Basic website en Webshop start: groeiplatform 40/100 doelstelling
  • - Business Pro website UX en Webshop UX 35 functies: groeiplatform 75/100 doelstelling + marketing in versnelling
  • - Business Pro Website UX/UI marketing automation en Webshop UX/UI 50 functies: groeiplatform Full 100/100 doelstelling of keuze uw eigen main-marketingdoel + marketing in versnelling + commerciële productontwikkeling

 

*/  werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-communicatie plannen hoog slaag-frequentie  

*²/ cijfers en toetsing uit 2019-2020 en DM-Trends Rapport Experience Index onder 6700 bedrijven van éénmansbedrijven tot middelgrote bedrijven (E-consultancy)  

*³/ groeiplatform = sluitend effectief in doelstelling, slaag-index 85,6% en cijfers Factkeeper 1500 bedrijven vanaf 10 werknemers (Warwick Business School + Design C London)


MANAGE ALL IN ONE PLACE 

WEB-DEVELOPMENT / WEBDESIGN / MARKETING / GRAPHIC DESIGN / BRANDING / 

-------------------------------------

ONLINE-TEAM VOOR ONDERNEMERS, KMO’S EN MARKETEERS

 

 

 

HOE GA JE TE WERK?

hoe online website, webshop, marketing en reclame bestellen

STAP 1 :

KLIK PICTO  EN ZOEK UW PROJECT 

STAP 2 :

KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 :

VUL BRIEFING IN, VERZENDEN  EN KLAAR

U hebt vragen, 

wij hebben de oplossingen.

 

 

Nieuwe plannen, maar verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt om rationeel de juiste beslissing te nemen.                                                                     ▼ 

analysetool commerciele projecten

mayday-mayday-pub.be                                                              ◄     officiële sites van MAYDAY-MAYDAY-PUB       

mayday-pub.be (re-design)

 


Mayday-Mayday-Pub is actief in Antwerpen, Limburg, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant.

Alle vermelde prijzen zijn excl. btw (deze site is voor BTW-plichtige klanten binnen de EU) - voor klanten van EU-lidstaten buiten BE gebeurt de BTW-aangifte via OSS-systeem.