Groeiplatform, noem het naambekendheid opbouwen, positionering om rendabiliteit, digitale versnelling, uw commerciële lijn op de kaart zetten - is allemaal het groeiplatform. Niet iedereen wil groeien in omzet, soms is kiezen voor positionering en zich distanciëren van de concurrentie beter. Het heeft dus voor ieder een andere invulling.
Als doel dus niet een korte omzetstijging realiseren maar duurzaamheid, het moet zich bewijzen op lange termijn: de opbouw van commerciële zekerheid. U hebt dan een congruent marketing-communicatie-concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en bijna niet te kopiëren is door uw concurrenten...
TOEPASSINGEN VAN GROEIPLATFORM:
Het groeiplatform is geschikt
voor zelfstandigen en kmo's,
zowel B2C als B2B, voor elke branche, keuze bedrijfsmatig of specifiek voor websites en
e-commerce webshops.
met deze aanpak
kijk je niet in de verkeerde kant
van de telescoop
How to stand out in the digital age.
We're all living on phones - that's the first thing you touch in the morning and the last thing you touch while you're sacking out.
Tweede reden van dit groeiplatform: producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af. Voor kmo's biedt dit vele opportuniteiten. Maar zelfstandigen en kmo's kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. Tien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65%. Een vooruitgang, maar slechts 1 op de 10 kmo's gebruiken hun website echt zoals het moet.
Komt het door besparen? Mogelijk. Maar besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt ofwel een handel in bedrukt papier of een website zonder leads. Het komt vooral door koudwatervrees. Ik weet wat je doormaakt. De reden dat niets werkt is, omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt, zullen ze ook niet werken.
Ook door tactieken die gedurig wijzigen, Google past jaarlijks tot 3000 algoritmen aan op zijn zoekmachine, met ingrijpende gevolgen voor iedere site. En door commodity-design - de business van "websites als online-visitekaartjes" - gevolg: "Ik heb een website - dus ik ben online" - is de houding, als het zo makkelijk was, dan loont het echt de moeite niet.
|
Het groeiplatform*
dat sluitend effectief werkt... het is enkel betaalbaar
als het werkt.
Performance-based pricing is werken op prestatie en pas recht hebben op een vergoeding als het vooropgestelde doel op korte tot middellange termijn behaald is. Hier met één doel: meer omzet voor u genereren en commerciële zekerheid opbouwen.
Waarom? Strikt gezien is zuivere dienstverlening een poging om tot een resultaat te komen en het engagement van de dienstverlener is daardoor een eerste vereiste. Dit geeft een juiste mindset van de dienstverlener: het is enkel betaalbaar als het werkt, en welke resultaten, lees meer...
Project-barometer: doen-of-niet-doen.
Nieuwe plannen. Passie om die te realiseren. Maar ook kopzorgen, want plannen kosten geld en tijd. Je bent verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt je om rationeel de juiste beslissing te nemen.
Ik heb interesse in het groeiplatform.
Creëer een totaal online/offline marketing profiel: een concept waaruit bijna
vanzelf verkoop gaat voortvloeien en niet te kopiëren is door uw concurrenten.
|
|
Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.
Het groeiplatform is beperkt beschikbaar om conflictsituaties te vermijden en enkel mogelijk met een specifieke opstart.
*/ werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-communicatie plannen hoog 64 - 85.6% slaag-frequentie
*²/ cijfers en toetsing uit 2019-2020 en DM-Trends Rapport Experience Index onder 6500 bedrijven van éénmansbedrijven tot middelgrote bedrijven (E-consultancy)
*³/ groeiplatform = sluitend effectief in doelstelling, slaag-index 85,6% en cijfers Factkeeper 1500 bedrijven vanaf 10 werknemers (Warwick Business School + Design C London)