HET GROEIPLATFORM DAT MOET WERKEN.

Online marketing, reclame, e-identity, digitale marketing, digitale media, communicatie en commerciële productontwikkeling.

(enkel betaalbaar bij slagen)

logo groeiplatform omzetgroei

Een aanpak die werkt,* zelfs als uw concurrentie groter is dan uw bedrijf. En zolang je het volgt, kun je de concurrentie blijven overtreffen.


Groeiplatform, noem het naambekendheid opbouwen, positionering om rendabiliteit, digitale versnelling, uw commerciële lijn op de kaart zetten -

is allemaal het groeiplatform. Niet iedereen wil groeien in omzet, soms is kiezen voor positionering en zich distanciëren van de concurrentie beter.

Het heeft dus voor ieder een andere invulling. 

 

Als doel dus niet een korte omzetstijging realiseren maar duurzaamheid,

het moet zich bewijzen op lange termijn: de opbouw van commerciële zekerheid. U hebt dan een congruent marketing-communicatie-concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en bijna niet te kopiëren is door uw concurrenten...

...als je hele verhaal klopt, 

zal jouw doelgroep 

jweten te vinden.

 

 

mayday mayday pub tandem
cijfers omzet groeiplatform

 

 

 

 

Het groeiplatform is geschikt

voor zelfstandigen en kmo's,

zowel B2C als B2B, voor elke branche, keuze bedrijfsmatig of specifiek voor websites en

e-commerce webshops.

 

reclamebureau

met deze aanpak

 kijk je niet in de verkeerde kant

 van de telescoop

digitale landschap

How to stand out in the digital age.

We're all living on phones - that's the first thing you touch in the morning and the last thing you touch while you're sacking out.

Producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af -

reden twee van dit groeiplatform. Voor kmo's biedt dit vele opportuniteiten. Maar zelfstandigen en kmo's kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. Tien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65%. Een vooruitgang, maar slechts 1 op de 10 kmo's gebruiken hun website echt zoals het moet. 

 

Komt het door besparen? Mogelijk. Maar besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt ofwel een handel in bedrukt papier of een website zonder leads. Het komt vooral door koudwatervrees. Ik weet wat je doormaakt. De reden dat niets werkt is, omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt, zullen ze ook niet werken.

 

Ook door tactieken die gedurig wijzigen, Google past jaarlijks tot 600 algoritmen aan op zijn zoekmachine, met ingrijpende gevolgen voor iedere site. En door commodity-design - de business van "websites als online-visitekaartjes" - gevolg: "Ik heb een website - dus ik ben online" - is de houding, als het zo makkelijk was, dan loont het echt de moeite niet.  

Het positieve is, als vele zo denken en koudwatervrees hebben (en dat is bij 9 op de 10 kmo's), en jij niet én je pakt het terdege aan - een degelijke  voorsprong kan nemen op de anderen. Dit groeiplatform speelt hier een grote rol, ook op lange termijn want nadien kan u dit groeiplatform zelf voortzetten. Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen je nog kunnen bijbenen.


 

Het groeiplatform*

dat sluitend effectief werkt... 

ontdek meer

het is enkel betaalbaar als het werkt (en werkt besparend) - gebaseerd op échte prestaties en ons engagement, deze aanpak is dan ook alleen voor diegene onder u die echt vooruit willen.

  

 

 

CHECK

 

▼ 

over het groeiplatform

Tot slot.

 

U bent hier met de intentie een marketing-project op te starten, zoals meer naambekendheid, meer klanten, meer zichtbaarheid... 

|

Als dit groeiplatform u niet aanspreekt, kunnen we altijd voor u het project realiseren waarnaar u op zoek was - maar laten we eerlijk zijn, wil je spijkers met koppen slaan, gaat het altijd deze richting uit...

 


*/  werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-communicatie plannen hoog 64 - 85.6% slaag-frequentie  

*²/ cijfers en toetsing uit 2019-2020 en DM-Trends Rapport Experience Index onder 6500 bedrijven van éénmansbedrijven tot middelgrote bedrijven (E-consultancy)  

*³/ groeiplatform = sluitend effectief in doelstelling, slaag-index 85,6% en cijfers Factkeeper 1500 bedrijven vanaf 10 werknemers (Warwick Business School + Design C London)

groeiplatform nieuwe omzet kmo zelfstandigen

 

Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen je nog kunnen bijbenen. 

Vul hieronder vrijblijvend het contactformulier in:

|

|

|


|

|

 

Info op maat binnen de 48 uur op uw buro (lees in uw mailbox).

 

Informatie op maat over het groeiplatform: offerte, bep-ratio, prestaties, besparing op reclamekosten, minimum groei-doelstelling.

 

Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

 

PS: het groeiplatform is beperkt beschikbaar om conflictsituaties te vermijden.

 

 

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.



mayday-mayday-pub.be, reclame maken, website laten maken, webdesigner, logo ontwerp, reclamebureau,

STAND OUT  x

IN THE

DIGITAL AGE 

 

▲  ONLINE BESTELLEN

STAP 1 :

KLIK PICTO ■ EN ZOEK UW PROJECT 

STAP 2 :

KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 :

VUL BRIEFING IN, ZEND  EN KLAAR

Veilige betaling: overschrijving aanbetaling en saldo bij oplevering of via mollie, een erkende bankorganisatie voor dit Platform.

 

MAYDAY-MAYDAY-PUB.be is lid van het ODR-Platform van de Europese Commissie. Dit online platform voldoet aan: de Europese wetgeving voor e-commerce, de eisen van TrustedShop, GDPR en de 'Webshop Check' van de EC.