Het succes van onze klanten is ons succes.

Het groeiplatform is enkel betaalbaar als het slaagt.

Meer omzet met online marketing, reclame, visual-identity, digitale marketing, communicatie en branding.

Wij kunnen u helpen uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

 

 

Wij zijn een online-team marketingbureau, specialisatie in digitale transformatie en creative direction met jarenlange ervaring in het helpen van bedrijven en marketeers zoals reclamebureaus bij het ontwikkelen en uitvoeren van op maat gemaakte communicatie en digitale marketingoplossingen om hun online én offline prestaties te verbeteren en hun zakelijke langetermijndoelen te bereiken. Dit doen met een gedurfde verantwoordelijkheid te nemen: het moet voor uw onderneming succes brengen - het is enkel betaalbaar bij succes. 


Marketing is van levensbelang voor elk bedrijf.

 

Een kmo heeft evenveel nood aan marketing als grote ondernemingen. Marketing in de kmo wordt meestal bij oprisping behandeld, zodat de dringende (verkoop - facturering) de belangrijke (zoals marketing) wegdrummen en kostbare tijd gaat verloren... een gemiste kans. Want marketing draait in kmo's vooral om tijd en ideeën, niet om reusachtige investeringen.

 

Uit onderzoek blijkt dat bijna de helft (49%) van de kmo's in België, jonger zijn dan 10 jaar.

 

Als u en uw concurrenten gevestigde ondernemingen zijn en op alle significante beleidsonderdelen en bepalende factoren: technologie, productie, financieel beheer, investering kapitaalgoederen, marketing even professioneel zijn uitgebouwd - "Hoe kan men dan nog groeien?"

Het groeiplatform is flexibel in toepassing en het antwoord om uw concurrentie op het tweede plan te zetten door het hart van de marketing blijvend in uw huis te brengen.

 

Om competitief te zijn moet men zich onderscheiden,

dit veronderstelt een verbeelding die,

op ieder ogenblik rekening houdt met

de marktsituatie.

 

 

 

 

 

mayday mayday pub tandem

 

 

 

Het groeiplatform is geschikt

voor zelfstandigen en kmo's,

zowel B2C als B2B, voor elke branche.

 

cijfers omzet groeiplatform

 

Groeiplatform, of noem het naambekendheid opbouwen, positionering om rendabiliteit, digitale versnelling, uw commerciële lijn op de kaart zetten - het is allemaal het groeiplatform. Niet iedereen wil groeien in omzet, soms is kiezen voor positionering en zich distanciëren van de concurrentie beter. Het heeft dus voor ieder een andere invulling. 

 

Als doel dus niet een korte omzetstijging realiseren maar duurzaamheid, het moet zich bewijzen op lange termijn: de opbouw van commerciële zekerheid. 

U hebt dan een congruent marketing-communicatie-concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en bijna niet te kopiëren is door uw concurrenten...

 

 

 

 

TOEPASSINGEN VAN GROEIPLATFORM:

- MEER OMZET EN NIEUWE OMZET

- COMMERCIËLE ZEKERHEID OPBOUWEN 

- MEER RENDABILITEIT

- NIEUWE MARKETINGCONCEPTEN ONTWIKKELEN

- NIEUWE PRODUCTEN EN DIENSTEN ONTWIKKELEN

- LEVENSCYCLUS PRODUCTEN/DIENSTEN VERLENGEN

reclamebureau

met deze aanpak

 kijk je niet in de verkeerde kant

 van de telescoop

 

Tweede reden van dit groeiplatform: producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af. Voor kmo's biedt dit vele opportuniteiten. Maar zelfstandigen en kmo's kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. Tien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65%. Een vooruitgang, maar slechts 1 op de 10 kmo's gebruiken hun website echt zoals het moet. 

 

Komt het door besparen? Mogelijk. Maar besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt ofwel een handel in bedrukt papier of een website zonder leads. Het komt vooral door koudwatervrees. Ik weet wat je doormaakt. De reden dat niets werkt is, omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt, zullen ze ook niet werken.

 

Ook door tactieken die gedurig wijzigen, Google past jaarlijks tot 6000 algoritmen aan op zijn zoekmachine, met ingrijpende gevolgen voor iedere site. En door commodity-design - de business van "websites als online-visitekaartjes" - gevolg: "Ik heb een website - dus ik ben online" - is de houding, als het zo makkelijk was, dan loont het echt de moeite niet.  

Het positieve is, als vele zo denken en koudwatervrees hebben (en dat is bij 9 op de 10 kmo's), en jij niet én je pakt het terdege aan - een degelijke  voorsprong kan nemen op de anderen. Dit groeiplatform speelt hier een grote rol, ook op lange termijn want nadien kan u dit groeiplatform zelf voortzetten. Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen je nog kunnen bijbenen.

Bijvoorbeeld met commerciële productontwikkeling. 

Nu kan u producten ontwikkelen, beschermen en voelen dat de markt die ook wilt zonder dat het hopen geld kost - maar peil de markt zonder hoge kosten te maken of er wel een markt voor is.

Maar veel nieuwe producten "floppen", omdat ze niet echt nieuw zijn (de consument heeft zoiets snel door). Een bedrijf dat wil overleven, moet goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten en het op de markt brengen ervan maar ook aandacht besteden voor de bestaande producten en diensten in de verschillende stadia van hun levenscyclus. Op beide gebieden kan veel geld worden verdiend.


Het groeiplatform* 

dat effectief werkt... het is enkel betaalbaar

als het werkt. 

 

Performance-based pricing is werken op prestatie en pas recht hebben op een vergoeding als het vooropgestelde doel op korte tot middellange termijn behaald is. Hier met één doel: meer omzet voor u genereren en commerciële zekerheid opbouwen.

 

Waarom? Strikt gezien is zuivere dienstverlening een poging om tot een resultaat te komen en het engagement van de dienstverlener is daardoor een eerste vereiste. Dit geeft een juiste mindset van de dienstverlener, omdat het enkel betaalbaar is als het werkt,

lees meer... 

worst-case-scenario marketing

Ik heb interesse in het groeiplatform:

 

Creëer een totaal online/offline marketing profiel: een concept waaruit bijna vanzelf  verkoop gaat voortvloeien en niet te kopiëren is door uw concurrenten.

 

 

Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Het groeiplatform is beperkt beschikbaar en enkel mogelijk met een specifieke opstart.

 

 

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


*/  werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-communicatie plannen hoog slaag-frequentie  

*²/ cijfers en toetsing uit 2019-2020 en DM-Trends Rapport Experience Index onder 6700 bedrijven van éénmansbedrijven tot middelgrote bedrijven (E-consultancy)  

*³/ groeiplatform = sluitend effectief in doelstelling, slaag-index 85,6% en cijfers Factkeeper 1500 bedrijven vanaf 10 werknemers (Warwick Business School + Design C London)


 

UW PARTNER IN DIGITALE EASY MARKETING, WEB-OPLOSSINGEN EN CREATIVE DIRECTION VOOR ALLE  ONDERNEMERS, KMO'S EN MARKETEERS

 

 

 

   HOE

GA JE TE WERK? ►

hoe online website, webshop, marketing en reclame bestellen

STAP 1 :

KLIK PICTO  EN ZOEK UW PROJECT 

STAP 2 :

KLIK PROJECT, KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 :

VUL BRIEFING IN, VERZENDEN  EN KLAAR

Nieuwe plannen, maar verscheurd tussen doen-en-niet-doen. Dit analysetool helpt om rationeel de juiste beslissing te nemen.                                                                     ▼ 

analysetool commerciele projecten

 

  U hebt vragen 

wij hebben de oplossingen


 

Alle vermelde prijzen zijn excl. btw (deze site is voor BTW-plichtige klanten binnen de EU) - voor klanten van EU-lidstaten buiten BE gebeurt de BTW-aangifte via OSS-systeem.

Website laten maken - webshop - onderhoud - vernieuwen - re-design - UX/UI - digitaal gaan - starten - marketing - communicatie - creative direction - garantie - vaste prijs per maand - studio-services - 12-maanden backing - roi-norm - groeiplatform: Mayday-Mayday-Pub is aanwezig in Antwerpen, Limburg, Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant.

 

mayday-mayday-pub.be en mayday-pub.be zijn officiële sites van MAYDAY-MAYDAY-PUB

MAYDAY-PUB.be re-design