Je digitale metamorfose in 2019-2020 en daarna begint hier.

 

66% die er geen gebruik van maken  concurreert op prijs, voor bedrijven die wel investeren in het groeiplatform/ commerciële productontwikkeling is dit maar  

33%

 

 

2

bedrijven die investeren in commerciële productontwikkeling en digitale kracht hebben 2x 

zoveel kans dat de omzet stijgt dan die het niet doen

 

 

 

3

meer dan 

80% 

hebben de laatste 3 jaar een nieuw product of dienst geïntroduceerd t.o.v. 40% van alle bedrijven gemiddeld

 

 


 

4

meer dan 

80% 

hebben hun marktaandeel zien toenemen t.o.v. gemiddelde groei van 46% bij alle bedrijven

 

 

5

commerciële productontwikkeling is een integraal onderdeel van bijna 

40% 

van de snelst groeiende bedrijven t.o.v. slechts 7% die niet groeien

 

en essentieël

door uw marketingproces in versnelling te gooien, betekent dit = in 4 trimesters X-maal meer verdienen, waar andere X-maal langer over doen.

 


Krijg je soms het gevoel dat je als zaakvoeder een ongelijke concurrentiestrijd moet voeren.

|

Voel je een felle concurrentie waardoor er continu een negatieve druk is op de rendabiliteit.

|

Aarzel je om een marketingidee te lanceren omdat de concurrentie er meteen profijt uit zou trekken.

Het is een feit, er is bijna niets, dat uw concurrenten niet kunnen kopiëren.

Dit groeiplatform is geschikt voor zelfstandigen en kmo's, voor uw branche, voor elke omzet, b2c als b2b.

 

Met een prestatiegerichte vergoeding gebaseerd op échte prestaties en een meetbaar resultaat is het zeer geschikt om zich meer te distantiëren van de concurrentie. 

Uw opties zijn groei en commerciële zekerheid. Het groeiplatform is alleen betaalbaar als uw plan slaagt.


 

En de digitale kracht in 2019-2020 =

in de juiste context volgt het succes

bij gemiddeld 64% - dus bij 2 op de 3! 


 

Cijfers uit Value of Commercial Product Development Factkeeper, onderzoek van 1500 bedrijven vanaf 10 medewerkers - en 2019 DM-Rapport onder 6500 bedrijven van éénmansbedrijven tot middelgrote bedrijven. 


 

EEN KMO IS EEN MARKETINGTROEF, DIT EN KOMEND DECENNIUM.

Dit is waarom.

Perceptie.

 

Kmo's hebben nog extra's. Marketing is in de loop der jaren enorm veranderd, perceptie nog meer. Hoe slaag je in dit snel veranderende landschap? 

 

Een bedrijf dat wil overleven moet goed zijn in communicatie, goed zijn in het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, goed zijn in het op de markt te brengen én aandacht besteden voor de bestaande producten en diensten in de verschillende stadia van hun levenscyclus. 

 

DE KMO IS EEN MARKETINGTOEF, DIT EN KOMEND DECENNIUM en hebben nog extra's:

  • ze bundelen een schat aan kennis, hierdoor zijn ze veruit het meest waardevolle aanspreekpunt voor de consument
  • de combinatie van snelheid en beslissingsbevoegdheid = flexibiliteit
  • direct contact met de markt
  • een stabiele factor voor klanten - ondernemers blijven doorgaans langer aan het roer
  • en heeft geen grote marketing-budgetten nodig, maar is flexibel om goedkopere manieren te vinden om te vermarkten. 

Zet digitaal op plaats één. Dan volgt het succes bijna vanzelf.

 

wil je meer info over: 'je digitale kracht begint hier' en 'het groeiplatform', ga naar https://www.mayday-mayday-pub.be/groeiplatform-kmo-zelfstandigen/digitale-kracht-platform/