Het groeiplatform

dat niets kost als het niet werkt.

 

maar ook als het werkt' - het bespaart, ook daarna,

tegelijkertijd werkt het als een 100% garantie: met een prestatiegerichte prijsbepaling is de vergoeding gebaseerd op échte prestaties bv. het halen van een bepaalde omzetgroei. We krijgen pas onze centen als het geslaagd is - en het plan zich een jaar lang bewezen heeft dat het ook werkt - ook al stranden we op een halve procent van de finish. Een sluitende garantie én dienst na verkoop in één: alleen betaalbaar als uw plan slaagt = HET GROEIPLATFORM dat MOET WERKEN.

|

|

 

SERVICES:

 

deze services omvatten de ontwikkeling in rough-conceptie zoals strategie, idee, analyse, kortom klaar om naar concepten over te schakelen nl. productie, die we wel aansturen, begeleiden en opvolgen tot implementatie.

 


 

NIEUWE PLANNEN

Commerciële productontwikkeling concepten voor nieuwe producten en diensten. Implementatie 1:1 marketing. Strategies. Conceptuele marketing... Ontwikkelen en peilen zonder hoge kosten - of de markt er

wel rijp voor is - maar tegelijk uw plannen beschermen. Of andere producten en diensten van de markt kegelen,

als je minimum voldoet aan 2 van de 5 factoren is deze optie levensvatbaar.

 


 

WEBSITE EN SOCIAL MEDIA

Onderhouden van een website inzake diepte-ontwikkeling. Bedrijfspagina's opzetten en onderhouden. Organische content voor een effectief bereik op social media kanaliseren en onderhouden. 

Internet kan bedrijven een compleet nieuwe invalshoek bieden DIE IN DE REAL WORLD NIET UITVOERBAAR ZIJN... 95% van de Belgen gebruiken Google en vooralleer tot een aankoop over te gaan, zoeken ze bijna altijd online info op. Het is daarom belangrijk om online zichtbaar te zijn, met een website die dan in de echte wereld wordt ondersteunt.

 


 

CONTENT

Schrijven van white-papers. Copywriting. E-nieuwsbrief opzetten. Persberichten schrijven... 

Content is de benzine voor inbound marketing motor. Informatie over je vak en expertise is immers een efficiënte manier om je commerciële doelen te bereiken.

 


 

PROMOTIONELE PLANNEN

Promotie- en kortingacties uitwerken. P.R.- advies. Sales promotion. Guerrillamarketing. Product-marketing. Opmaken van professionele templates voor offertes... Mensen overtuigen hangt af van 3 cruciale factoren (de ene factor is al 10x sterker dan de andere). Men noemt dit "organisch"-bereik. Een vorm van Pull Marketing, de "know, like & trust"-factor: mensen willen je bedrijf of merk leren kennen, het vertrouwen groeit.

 


 

IN DE PIPELINE

Direct mail campagnes-concepts. Ontwerpen van follow-up campagnes. Opzetten loyaliteits-programma's... Op zoek naar nieuwe omzet via bijvoorbeeld een mailing, de ondernemer heeft geen exact idee wat die investering gaat opbrengen - zeker niet als zijn concurrent met een gelijkaardige promotie begint - dan valt de bodem uit zijn berekening, dan is anticiperen een mogelijke oplossing.

 


 

MARKETING VERSNELLEN

Opzetten van marketing structuren. Probleemoplossende klachtenbehandeling. Productmarketing. Lead generation... Men kan opteren om het marketingproces in de versnelling te zetten (in 4 jaar X-maal meer verdienen waar andere 6x langer over doen). Een systeem dat ik iedere ondernemer kan aanbevelen.

 


 

VORM VOLGT FUNCTIE

Creative Direction. Corporate image. Coördinatie, inkoopassistentie, productie assistentie. Algemene visuele communicatie. Project management van alle sales- en marketingtools en de productie aansturen. Opzetten van reclamecampagnes (indoor- en instore-reclame...)... 

Het onderscheid in vormgeving, prijs, kwaliteit, service wordt steeds geringer, waardoor mensen zich bij hun koopbeslissing steeds vaker laten leiden.

 


 

WETEN EN STUREN – DEVELOPMENT

Marktontwikkeling. Klantentevredenheidsonderzoek opzet. Businessmodel design-technieken (customer insights, visual thinking, ideation...). Ontwerpen creatieve- en vormgevingsconcepten van sales- en marketingtools... Wij worden beoordeeld en geclassificeerd naar de 4 manieren waarop wij contact met de wereld hebben, daarmee rekening houden is zeker geen overbodige luxe.

 


 

OF COMMUNICATIE EN RECLAME VAN A TOT Z

A): above the line (brengen van info), advertenties, advies, affichage, analyse, beeldvorming in functie van verkoopproces: ontwerp, evolutie, bewaking, below the line (trekken van mensen naar product)

B): banner, bench-marketing, beursstanden, brochures, buitenreclame, business-to-business reclame (B2B), business-model designtechnieken

C): campagnes, catalogi, commerciële bedrijfsformules / formats, commerciële productontwikkeling, communicatie online en offline, conceptuele productontwikkeling, content, copywriting, corporate image, creation of wealth, creative direction

D): dealer-communicatie, design, dispencers, displays, direct mail-acties

E): e-mailing, e-marketing, e-nieuwsbrief, e-strategie, e-zine

F): flyers, folders, foto-direction

G): grafisch inkoopadvies, guerrillamarketing

H): huisstijl, human resourse advertenties 

I): identiteitsvormgeving, implementatie, inbound marketing, in-store marketing, incentives-acties, industriële reclame, informeren, innovatie en ontwikkeling van diversificatie, inserts, integrated communication, interne marketing (bedrijfscultuur), internet marketing services, interactieve media

K): klantenbinding

L): layout, logo, lead generation

M): mailing, marketing-ideeën, marketinginnovatie, merchandising, mobiles, motiveren, multimedia projecten

N): new wealth strategies, niche-ontwikkeling

O): ontwerpen reclame, ontwikkelen van communicatietools, ontwikkelen van projecten voor verkoopactiviteiten, ontwikkeling nieuwe marketingtechnieken, ontwikkeling nieuwe producten, ontwikkeling van markten

P): p.o.p.-materiaal (point-of-purchase), periodieken, pictogram, positionering, powerpoint-presentaties, productieassistentie- en coördinatie, productinnovatie, productondersteunende en productbegeleidende literatuur, p.r.-advies, pull-marketing

R): reclame (B2c, B2B), relatie-marketing

S): sales promotion, seminaries, signalisatie, social media, strategies, segment-busting

T): tactiek, totale bedrijfscommunicatie, typografie

U): uitbouw marketingactiviteiten, updating van dienstenpakket

V): value chain, verlenging levenscyclus van producten, verpakking, visuele communicatie

W): white-papers 

Z): zero-base stap voor stap online platform

 

 

 

 

 

 


Je groeiplatform begint hier.

|

|

 

 

Info op maat binnen de 48 uur op uw buro (lees in uw mailbox).

Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Informatie op maat over het groeiplatform: offerte, bep-ratio, prestaties, besparing op reclamekosten, minimum groei-doelstelling.

 

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


L E T ' S   C R E A T E   S O M E T H I N G   G R E A T   T O G E T H E R

C R E A T I V E   D I R E C T I O N    D I G I T A L   M E D I A    R E C L A M E    M A R K E T I N G    V O O R   O N D E R N E M E R S  -  K M O ' S  -  M A R K E T I N G   M A N A G E R S  -  S A L E S   M A N A G E R S  -  M A R K E T E E R S

mayday-mayday-pub.be, reclame maken, website laten maken, webdesigner, logo ontwerp, reclamebureau,

DIGITAL MEDIA, RECLAME,  MARKETING,  VOOR  KMO'S, MARKETEERS EN ZELFSTANDIGE ONDERNEMERS

▼ 1ste ADVIES    OFFERTE 

ONLINE BESTELLEN :      

STAP 1 : KLIK PICTO ■ 

EN ZOEK UW PROJECT 

STAP 2 : KLIK PROJECT

EN KIES OP PAGINA, BESTEL

STAP 3 : VUL BRIEFING IN,

ZEND  EN KLAAR

VRAGEN? 

BEL 0472 730 714 OF

ZEND BERICHT VIA CHAT-BOX LINKSONDER OF VIA CONTACT

Betaaloplossing: overschrijving aanbetaling en saldo bij oplevering of via mollie, een erkende bankorganisatie voor dit Platform en veilige  betaling.

1 0 0 %   G A R A N T I E

MAYDAY-MAYDAY-PUB.be is lid van het Europese ODR-Platform van de Europese Commissie (EC). Dit online platform voldoet aan de Europese wetgeving voor e-commerce, aan de eisen van TrustedShop, PSD2, GDPR, de 'Webshop Check' van de EC.

CONTACT

STAND OUT

IN THE

DIGITAL AGE