HOWTOSTANDOUT

INTHEDIGITALAGE

STRATEGIE, TECHNOLOGIE, E-IDENTITY,

DIGITALE MARKETING

HET (reclamebureau) GROEIPLATFORM - DAT WERKT

ALLEEN BETAALBAAR ALS UW PLAN SLAAGT

Producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af, en biedt vele opportuniteiten.

Als je hele verhaal klopt, 

zal jouw doelgroep 

jweten te vinden.

 

Dit groeiplatform©webCP heeft als doel een verbetering van uw bruto omzetgroei-percentage naar 50% + opbouw van commerciële zekerheid.

Groei niet enkel in omzet, ook groei in rendabiliteit door zich te distantiëren van uw concurrentie - weg van die continue negatieve druk op prijzen en rendabiliteit. Dit groeiplatform is geschikt voor kmo's, voor elke omzet, voor elke branche, b2c als b2b.

 

Als doel dus niet een korte omzetstijging realiseren door bepaalde ingrepen. Maar opteren voor duurzaamheid, het moet zich bewijzen dat het ook op lange termijn kan m.a.w. de opbouw van commerciële zekerheid. 

U hebt dan een congruent marketing-communicatie-concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en daarnaast bijna niet te kopiëren is door uw concurrenten.

  

Het beste van alles is

dat deze tactieken

geen grote

financiële investering vereisen en

dat ze onmiddellijk resultaat

opleveren! En je kan direct een grote voorsprong nemen op de anderen.


met deze aanpak

 kijk je niet in de verkeerde kant

van de telescoop

How to stand out in the digital age.

We're all living on phones - that's the first thing you touch in the morning and the last thing you touch while you're sacking out.

Producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af -

reden twee van dit groeiplatform. Voor kmo's biedt dit vele opportuniteiten. Maar zelfstandigen en kmo's kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. Tien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65%. Een vooruitgang. Maar slechts 1 op de 10 kmo's gebruiken hun website echt zoals het moet, als verkoopkanaal. 

|

Komt het door besparen? Besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt ofwel een handel in bedrukt papier of een website zonder leads - dus kijken in de verkeerde kant van de telescoop. Het komt vooral door koudwatervreesIk weet wat je doormaakt. De reden dat niets werkt is, omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt, zullen ze ook niet werken.

 

Ook door tactieken die gedurig wijzigen, Google past jaarlijks tot 600 algoritmen aan op zijn zoekmachine, met ingrijpende gevolgen voor iedere site. En door commodity-design - de business van "websites als online-visitekaartjes" - gevolg: "Ik heb een website - dus ik ben online" - is de houding, als het zo makkelijk was, loont het echt de moeite niet.  

Het positieve is, als vele zo denken en koudwatervrees hebben (en dat is bij 9 op de 10 kmo's), en jij niet én je pakt het terdege aan - een voorsprong kan nemen op de anderen. Je kan niet alleen klantgerichter werken, maar ook op een bijna ideale manier communiceren met hen. 

Dit groeiplatform die als basis de website als sales tool heeft, speelt hier een grote rol, ook op lange termijn want nadien kan u dit groeiplatform zelf voortzetten. Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is

dat anderen je nog kunnen bijbenen.


Het groeiplatform dat niets kost als het niet werkt... 

maar ook als het werkt' - het bespaart, niet alleen nu - ook daarna.

Met een prestatiegerichte prijsbepaling is de vergoeding gebaseerd op échte prestaties bv. het halen van een voorafbepaalde omzetgroei m.a.w. we krijgen pas centen als het plan bewezen heeft dat het ook werkt al stranden we op een halve procent van de finish - de lat moet ergens liggen.

 

|

|

GROEIPLATFORM IN CIJFERS

consolidatie-index: 85,6%

groeiplatform finished: 121

groeiplatform in progress: 28

besparings-index: 9,17%

Tot slot.

U bent hier met de intentie een marketingproject op te starten, om een verbetering, zoals meer naambekendheid, klanten, zichtbaarheid... 

Een pasklare oplossing is er nooit, het zijn altijd combinaties 'van' en 'tijd', en ideaal, van synergie - om Aristoteles te citeren:

'Het geheel is meer dan de som van de delen' - en dié synergie willen we hier aanreiken.

|

Als dit groeiplatform u niet aanspreekt, kunnen we altijd het project realiseren waarnaar u op zoek was - maar laten we eerlijk zijn, wil je spijkers met koppen slaan, gaat het altijd deze richting uit...

 

 

 


groeiplatform nieuwe omzet kmo zelfstandigen

 

meer info op maat

DBH-quotiënt hoog =

uw plan slaagt

Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen je nog kunnen bijbenen. Vul hieronder het contactformulier in, het is vrijblijvend:

|

|

|


|

|

 

Info vandaag nog op uw buro - lees in uw mailbox (binnen de 24 uur).

 

Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Deze aanvraag heeft als doel u informatie op maat over het groeiplatform te bezorgen: offerte, bep-ratio, prestaties, besparing op reclamekosten, minimum groei-doelstelling.

 

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

'Mayday-Mayday', we vliegen er meteen

Bedankt, voor uw aanvraag.