HET GROEIPLATFORM (als een intern reclamebureau) DAT MOET WERKEN.

(vergelijkbaar als een intern reclamebureau, maar enkel betaalbaar bij slagen)


 

INSPIREER KLANTEN TOT DE KRACHT VOOR JE BEDRIJF.

STRATEGIE, TECHNOLOGIE, IDENTITY,

DIGITALE MARKETING.

Dit groeiplatform© heeft als doel door communicatie-marketing een sterke  commerciële zekerheid op te bouwen.

■  

Een aanpak, die werkt*zelfs als uw concurrentie groter is dan uw bedrijf. 

En zolang je het volgt (het hart van de marketing is in uw huis),

kun je de concurrentie blijven overtreffen.

Geen exacte wetenschap, wel de best mogelijke uitgangspunten, multi-werkwijzen, user-centric, data-driven..., én engagement - de basis met alle knowhow blijft niet bij de dienstverlener, maar in uw handen: 'het hart

van de marketing is nu in uw huis'.

 

Groeiplatform, noem het naambekendheid opbouwen, positionering om rendabiliteit, digitale versnelling, uw commerciële lijn op de kaart zetten -

is allemaal het groeiplatform. Niet iedereen wil groeien in omzet, soms is kiezen voor positionering en zich distanciëren van de concurrentie beter.

Het heeft dus voor ieder een andere invulling. 

Als doel dus niet een korte omzetstijging realiseren maar duurzaamheid,

het moet zich bewijzen op lange termijn: de opbouw van commerciële zekerheid. U hebt dan een congruent marketing-communicatie-concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en bijna niet te kopiëren is door uw concurrenten...

...als je hele verhaal klopt, 

zal jouw doelgroep 

jweten te vinden.

 

 

cijfers omzet groeiplatform

 

 

Dit groeiplatform is geschikt

voor zelfstandigen en kmo's,

voor elke omzet, voor elke branche,

zowel B2C als B2B.

 


met deze aanpak

 kijk je niet in de verkeerde kant

van de telescoop

How to stand out in the digital age.

We're all living on phones - that's the first thing you touch in the morning and the last thing you touch while you're sacking out.

Producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af -

reden twee van dit groeiplatform. Voor kmo's biedt dit vele opportuniteiten. Maar zelfstandigen en kmo's kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. Tien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65%. Een vooruitgang. Maar slechts 1 op de 10 kmo's gebruiken hun website echt zoals het moet. 

|

Komt het door besparen? Mogelijk. Maar besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt ofwel een handel in bedrukt papier of een website zonder leads. Het komt vooral door koudwatervreesIk weet wat je doormaakt. De reden dat niets werkt is, omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt, zullen ze ook niet werken.

 

Ook door tactieken die gedurig wijzigen, Google past jaarlijks tot 600 algoritmen aan op zijn zoekmachine, met ingrijpende gevolgen voor iedere site. En door commodity-design - de business van "websites als online-visitekaartjes" - gevolg: "Ik heb een website - dus ik ben online" - is de houding, als het zo makkelijk was, dan loont het echt de moeite niet.  

Het positieve is, als vele zo denken en koudwatervrees hebben (en dat is bij 9 op de 10 kmo's), en jij niet én je pakt het terdege aan - een voorsprong kan nemen op de anderen.  

Dit groeiplatform speelt hier een grote rol, ook op lange termijn want nadien kan u dit groeiplatform zelf voortzetten. Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen je nog kunnen bijbenen.

 

 

 


Het groeiplatform*

dat sluitend effectief werkt... 

en ook besparend werkt - nu en daarna - gebaseerd op échte prestaties en ons engagement, deze aanpak is dan ook

alleen voor diegene onder u die echt vooruit willen.

 

*/ werking hoog DBH-Coëfficiënt = marketing-communicatie plannen hoog slaag-frequentie / cijfers uit 2019 DM-Trends Rapport onder 6500 bedrijven van éénmansbedrijven tot middelgrote bedrijven / groei-platform = sluitend effectief in doelstelling - index 85,6% - cijfers Factkeeper 1500 bedrijven vanaf 10 wkn

|

|

GROEIPLATFORM IN CIJFERS consolidatie-index: 85,6% groeiplatform finished: 121 groeiplatform in progress: 28 besparings-index: 9,17%

Tot slot.

 

U bent hier met de intentie een marketingproject op te starten, zoals meer naambekendheid, meer klanten, meer zichtbaarheid... 

 

|

Als dit groeiplatform u niet aanspreekt, kunnen we altijd voor u het project realiseren waarnaar u op zoek was - maar laten we eerlijk zijn, wil je spijkers met koppen slaan, gaat het altijd deze richting uit...

 


groeiplatform nieuwe omzet kmo zelfstandigen

 

Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen je nog kunnen bijbenen. 

Vul hieronder het contactformulier in, vrijblijvend:

|

|

|


Je digitale metamorfose in 2019 begint hier.

|

|

 

Info op maat binnen de 48 uur op uw buro (lees in uw mailbox).

Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Informatie op maat over het groeiplatform: offerte, bep-ratio, prestaties, besparing op reclamekosten, minimum groei-doelstelling.

 

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

'Mayday-Mayday', we vliegen er meteen

Bedankt, voor uw aanvraag.