groeiplatform voor zelfstandigen en kmo's

UW GROEIPLATFORM.

 Als je hele verhaal klopt,

zal jouw doelgroep

jweten te vinden. 

groeiplatform omzet zelfstandigen en kmo's

 

Bedrijven die zich op de borst slaan als ze een bepaalde prestatie hebben geleverd bv. 'op tijd geleverd', zien het verkeerd - dat is geen speciale gebeurtenis, maar de norm. Als wij websites en marketingprojecten ontwerpen is de norm: ze moeten werken. Zit u ook op deze golflengte? - - -

golflengte groeiplatform kmo en zelfstandigen

 

←  GROEIPLATFORM: 

      enkel betaalbaar als plan slaagt


 

DBH-quotiënt hoog = plan slaagt.

In twee woorden wat het groeiplatform voor

uw bedrijf betekent.

 

Dit groeiplatform©webCP heeft als doel een verbetering van autonome bruto omzetgroei-percentage naar 50% (of uw plan) + opbouw en continuering van commerciële zekerheid.

Het bijwoord 'groei' heeft hier een vele ruimere betekenis en niet enkel als groei in omzet. Het betekent ook groei in rendabiliteit door zich meer te distantiëren van uw concurrentie en weg van die continue negatieve druk op de rendabiliteit of groei in positionering - en dit op elke schaal. 

Dit groeiplatform is geschikt voor zelfstandigen en kmo's, voor elke omzet, voor elke branche, b2c als b2b - en dus zowel voor diegenen die willen groeien in omzet, in rendabiliteit als in positionering.

 

Als doel, is het dus zeker niet een korte omzetstijging realiseren door bepaalde ingrepen. Wij opteren voor een stabiele duw in de rug, het moet zich bewijzen dat het ook op halflange en lange termijn kan m.a.w. de opbouw van commerciële zekerheid.

We beloven echter niets wat we niet kunnen leveren. Kennis en ervaring is cruciaal maar is altijd gebaseerd op ervaring uit oplossingen van 'oude' situaties en problemen en zijn niet pasklaar op nieuwe situaties, dit geldt met name voor de marketingsector. Dit is één van de redenen, waarom wij op proef werken (lees groeiplatform) = eerst slagen dan beloning.

 

Dit is onze kijk op het groeiplatform, u hebt dan een congruent marketing-communicatie-concept waaruit bijna vanzelf verkoop gaat voortvloeien en daarnaast bijna niet te kopiëren is door uw concurrenten.

 

Hoe zich onderscheiden in de markt? Dat zijn vraagstukken die bedrijven

bezighouden, hoe die oplossen om zich sterker te positioneren tussen de

concurrentie? Die alternatieven, reiken we hier aan.

Bedrijven worstelen met verschillende vragen, zoals een andere frisse aanpak of nieuwe formules vinden om hun klanten nog beter te ondersteunen. Logisch, in deze rollercast-tijd van impulsen. De neiging is er dan om het te ver te gaan zoeken. Zeker niet doen, je verliest gegarandeerd binding met uw cliënteel en doelgroep.


groeiplatform voor zelfstandigen en kmo's

ONTDEK

HOE HET WERKT__ZONDER DREMPEL

De tweede reden van het groeiplatform: producten verkopen en zaken doen speelt zich steeds meer online af. Voor kmo's biedt dit vele opportuniteiten. Maar zelfstandigen en kmo's kunnen hier best in een hogere versnelling gaan. 

Tien jaar geleden had slechts een handjevol ondernemers een website, vandaag is dat ongeveer 65% van de ondernemers. Een vooruitgang. Maar slechts 1 op de 10 kmo's gebruiken hun website echt als verkoopkanaal. 

|

Dat komt vooral door koudwatervrees. 

Ik weet wat je doormaakt. De reden dat niets werkt is, omdat de tactieken die je volgt veel tijd en geduld vergen en als u ze niet precies volgt, zullen ze ook niet werken.

Extra bemoeilijkt door tactieken die gedurig wijzigen bv. Google past jaarlijks (met maandelijkse interventies) 500 tot 600 algoritmen aan op zijn zoekmachine en dit heeft ingrijpende gevolgen voor uw en iedere site.

En twee komt dit door het idee van commodity-design - een hele business van "websites als online-visitekaartjes" - gevolg: "Ik heb een website - dus ik ben online" - is de houding, als het zo makkelijk zou zijn, loont het echt de moeite niet om er voor te gaan.  

Het positieve van deze houding is als vele zo denken en koudwatervrees hebben, en jij niet én je pakt het terdege aan - dat je direct een grote voorsprong kan nemen op de anderen. Je kan niet alleen klantgerichter werken, maar vooral bijna 1:1 communiceren, en dat snappen nog vele niet wat een opportuniteit dit is.

Dat is waar dit groeiplatform, die als basis de website als sales tool heeft, een grote rol kan spelen ook op lange termijn, want nadien kan u dit groeiplatform zelf voortzetten. 

 

Hoe vlugger je er écht mee begint, hoe moeilijker het is dat anderen 

je nog kunnen bijbenen.


Het groeiplatform dat niets kost als het niet werkt of strandt op een halve procent van de meet... 

nauwkeuriger omschreven is het: 

'het groeiplatform dat niets kost als het niet werkt, maar ook als het werkt' - het bespaart. Dit groeiplatform is enkel betaalbaar als het op termijn slaagt in zijn opzet, dat kan groeiverdubbeling zijn en commerciële zekerheid of volgens uw plan en het bespaart, niet alleen nu maar ook in de jaren daarna is er efficiëntere communicatie-besteding mogelijk en dus ook een hoog rendement.

 

...Nog één punt - en voor sommige een 'gevoelig' punt - het niet happy zijn met de 'mogelijke inkijk' in de interne keuken? Die inkijk is hier niet van toepassing, zelfs onbestaande. We mogen geen 'geheimen' weten willen we slagen: omdat we werken vanuit publieke en reeds bekende informatie naar uw doelgroep toe, dit is essentieël, zowel inhoudelijk, conceptueel als uitvoerend voor het draagvlak. 

Dus vraag meteen via 'meer info op maat' hieronder of het groeiplatform nog beschikbaar is. Want één ding kan absoluut niet: concurrenten in dezelfde regio met dit groeiplatform.

|

Waarom kan dit absoluut niet? Met een prestatiegerichte prijsbepaling (performance-based pricing) is de vergoeding gebaseerd op échte prestaties - een meetbaar resultaat en een doel - zoals het behalen van een groeipercentage. Het is een gemonitord groeiplan over 12 maanden in continu overleg met u ontworpen. Hier komen we bij de reden: 'Waarom dit absoluut niet kan.' We gaan onszelf niet onnodig stokken in de wielen steken en dat het niet altijd van een leien dakje zal lopen is op zijn minst, zacht uitgedrukt, dus hoe minder concurrentie, hoe sneller het resultaat zal zijn. Want we krijgen pas centen, als het plan bewezen heeft dat het werkt, ook al stranden we op een halve procent - een neuslengte van de finish -  de lat moet ergens liggen, hé.

 

GROEIPLATFORM IN CIJFERS

consolidatie-index: 85,6%

groeiplatform finished: 121

groeiplatform in progress: 28

besparings-index: 9,17%

Tot slot.

U bent hier terechtgekomen met de intentie een website of een marketingconcept op te starten, anders gezegd - om een verbetering van iets, zoals meer naambekendheid, meer klanten,

meer zichtbaarheid... 

Een pasklare oplossing is er nooit, het zijn altijd combinaties 'van' én tijd - en ideaal, van synergie - om Aristoteles te citeren: 'Het geheel is meer dan de som van de delen' - en die synergie willen we hier aanreiken.

|

Als het groeiplatform u niet aanspreekt, kan u altijd opteren voor de website of het project waarnaar u op zoek was - maar laten we eerlijk zijn, vroeg of laat, gaat het altijd de richting op van...


groeiplatform nieuwe omzet kmo zelfstandigen

 

meer info op maat

DBH-quotiënt hoog =

uw plan slaagt

Hoe vlugger je er écht mee begint, 

hoe moeilijker het is dat anderen 

je nog kunnen bijbenen.

 

Check nu of het groeiplatform nog beschikbaar is en claim het totdat

je beslist hebt.

Vul hieronder het contactformulier in:

|

|

|

logo groeiplatform omzet zelfstandigen en kmo

|

|

Info vandaag nog op uw buro - lees in uw mailbox (binnen de 24 uur).

 

Uw aanvraag is vrijblijvend en wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Check en claim: op basis van tijdstip en volgorde van insturen hebt u een voorrang-optie in beslissen op idem kandidaten, onder voorbehoud van beschikbaarheid van het groeiplatform - ook volledig vrijblijvend.

 

Deze aanvraag voor info, heeft als doel u gerichte informatie op maat over het groeiplatform te bezorgen: offerte, bep-ratio, prestaties, besparing op reclamekosten, minimum groei-doelstelling, beschikbaarheid.

 

U kan invullen met trefwoorden en snelle notitie zonder zinsbouw.

 

Belangrijk: gelieve het groeiplatform vertrouwelijk te behandelen en geen ruchtbaarheid te geven aan het gebruik ervan om alle commerciële opportuniteiten te vrijwaren.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Mayday-Mayday, we vliegen er meteen

Bedankt, voor uw aanvraag.