Waarde toevoegen staat op nr. 1
Naast digitale transformatie marketing is de specialisatie in het creative direction design systeem cruciaal, want niet alleen 94% van de eerste indrukken hebben allemaal te maken met ontwerp, ook zich onderscheiden in de (online) massa is een prioritaire factor, 'Your Website says a lot about your Business'.
helder
Package-pricing in diensten is voor bedrijven een surplus.
Budgetten kunnen verschillen door omvang minder door conceptie, zoniet heb je veelal te maken met getinte prijzen en mystificatie. Package-pricing is objectief, de invulling op maat. Een echte samenwerking is dan mogelijk - een voorbeeld: een website bouwen aan een maandprijs is een extra zekerheid in service tegenover ineens en de zaak is afgehandeld. Klanten naar de volgende plek brengen - dat is de geest.
betaalbaar
Professioneel werk en resultaat voor iedereen bereikbaar.
Een visie en policy zonder aan afbraak te doen. Besparen op een fundament is nooit een goede optie: het wordt een handel in bedrukt papier of een website zonder leads, dus kijken in de verkeerde kant van de telescoop.
Een professioneel communicatieproces is een traject van vele meetings, telefoons, e-mails en (dure) tijd. Het kan efficiënter, nu meer dan vroeger. Door ervaring (ook als toeleverancier) en technologie, kunnen we dat complex proces - nu makkelijker, in een kortere tijd en aan een eerlijke kost brengen.
effectief
Gooi uw marketingproces in versnelling... dit betekent
in 4 trimesters X-maal meer verdienen, waar andere X-maal langer over doen: het groeiplatform in omzetgroei of positionering en rendabiliteit is toepasbaar op elk bedrijf. Uw opties zijn groei en commerciële zekerheid.
Baanbrekend. De prijsstelling is directer, idem dito met de bestelling en contact meer online. Dat is het enige verschil met de traditionele wijze, wel met een heleboel voordelen en tot 100% garantie op resultaat.
Online werken heeft troeven. Makkelijker in contact en pragmatischer, doeltreffender in aanpak.
We maken van een complex proces,
door technologie, een makkelijkere en hanteerbare oplossing.
ETIENNE DE LOENEN
CREATIVE DIRECTOR
DIGITAL MEDIA
|
|
COMMUNICATIONOFFLINEONLINE
CREATIVE DIRECTION -
IMPLEMENTATIE 1:1 MARKETING –
WEB DEVELOPMENT
ANALYSE – PRODUCTIEASSISTENTIE –
COMMUNICATIE – RECLAME – MARKETING – CONCEPTEN
IDENTITEITSVORMGEVING –
SALES PROMOTION –
NEW WEALTH STRATEGIES –
BEDRIJFSCOMMUNICATIE –
CONCEPTUELE MARKETING –
INTERNET MARKETING SERVICES –
COMMERCIELE PRODUCTONTWIKKELING
|
CREATIVEEXPERIENCE
SKILLS:
CREATIVE DIRECTION / BRANDING /
MANAGING ADVERTISING-COMMUNICATION AGENCY /
COMMERCIELE PRODUCTONTWIKKELING +
NEW WEALTH STRATS /
WEBDEVELOPER /
ART DIRECTION / COPYWRITING / CONTENT / MARKETING
INDUSTRY:
ADVERTISING / COMMUNICATION / B2B / B2C /
ROLES:
CREATIVE DIRECTOR / ART DIRECTOR / COPYWRITER
MARKETING / INNOVATION
WORKED AS:
FL CREATIVE SERVICES & CREATIVE DIRECTOR /
INNOVATION / CONTENT / WEBDEVELOPER /
WORK EXPERIENCE:
+25 YEARS
Meer dan 25 jaar all-round ervaring in Art Direction, Managing en Creative Direction voor bedrijven, reclameadviesbureau's en drukkerijen.
In 1989 met de 1e Mac en sinds 1999 op het gebied van creative direction, webdesign en interactieve marketing. In die tijd heb ik vele bedrijven geholpen betere resultaten te behalen in offline en online.
Creative afdeling bestaat uit een Creative Director, Art Director/ Copywriter, Graphic Designer/Visualizer. Een Copywriter is meestal de persoon die ideeën bedenkt, en de teksten schrijft (headlines tot body copy) of het script voor spots. De Art Director is verantwoordelijk om deze ideeën vorm te geven; zowel te beginnen met roughs en visuals (layout voor print tot een storyboard voor een reclamespot).
Een Creative Director reclame geeft leiding aan de creatieve afdeling van een reclamebureau en is verantwoordelijk voor de vertaling van de communicatiestrategie naar reclamecampagnes.
Voorbeelden van werkzaamheden: leidt en stimuleert het creatieve team (art directors en copywriters), beoordeelt en selecteert personeel, ontwikkelt reclamecampagnes en adviseert hierover, analyseert concurrentiegegevens, stelt marketingplannen op, ontwikkelt en verbetert producten en diensten en behandelt klachten.