CONTACT

Etienne De Loenen, Etie De Loenen, creative director

 

Bel ons: 0472 730 714

 

of mail ons  ►

We zijn direct in actie!

Hebt u een vraag?

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Works here and everywhere

Onze adresgegevens.

Boekenberglei 75/1

2100 Antwerpen (Deurne)

België

T 0472 730 714  (+32 472 73 07 14)

E support@mayday-mayday-pub.be

 

Commerciële benaming: mayday-mayday-pub

Etienne De Loenen

etie.de.loenen@mayday-mayday-pub.be

BTW BE 0501.299.661

BANK: ING BE79 3770 1822 5933  BIC BBRUBEBB

 

Enkel online of op afspraak.

U kan ons altijd bereiken via post, e-mail

en telefonisch - snel antwoord.

Aanvraag van offertes, inlichtingen over een project of bestellingen bij voorkeur op support@mayday-mayday-pub.be

 


Als ondernemer vinden wij

klantenservice erg belangrijk.

 

 

Wat is het Europese ODR-platform?

ODR is een afkorting voor Online Dispute Resolution, Engels voor onlinegeschillenbeslechting. Het betreft een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen - via volgende link komt u meer te weten over dit ODR-platform:

https://economie.fgov.be/nl/themas/online/belmed-onlinebemiddeling/alternatieve/om-verder-te-gaan/mogelijke-alternatieve/het-europese-odr-platform

 

Toegangsvoorwaarden

Het Europese ODR-platform is enkel van toepassing op geschillen voortvloeiend uit e-commerce tussen consumenten en ondernemingen. 

 

Website Onlinegeschillenbeslechting (ODR) ec.europa.eu/consumers/odr.

 

Als ondernemer vinden wij klantenservice erg belangrijk, daarom hebben we ons laten registreren bij de Onlinegeschillenbeslechting (ODR), ondanks er nog nooit een klacht tegen ons is ingediend.

Door bij de Onlinegeschillenbeslechting te registreren, is het voor klanten makkelijker om te overleggen, en hebben wij de zekerheid dat klachten die via Onlinegeschillenbeslechting worden ingediend altijd op ons juiste e-mailadres terechtkomen. Zo kunnen klachten vlotter afhandelt worden en vermijden we dat de klacht onnodig escaleert. 

 

ODR-contactpunt

De ODR-contactpunten zorgen voor ondersteuning bij de beslechting van geschillen die verband houden met via het ODR-platform ingediende klachten. Voor België is dit contactpunt het Europees Centrum voor de Consument (ECC):

Hollandstraat 13

1060 Brussel

+32 2 892 37 12 

odr@eccbelgium.be

 

Formulier

U maakt gebruik van het standaardformulier.