Uniform communiceren is van essentieël belang. Het verhoogt uw herkenbaarheid en de doeltreffendheid van uw communicatie. Wil u top-of-mind worden, dan kan u niet om branding heen.
Er is veel verwarring rond branding, er zijn meerdere definities, dus wat is het precies? Jaren geleden werd branding gedefinieerd als een naam, slogan, teken, symbool of ontwerp, of een combinatie van deze elementen die producten of diensten van een bedrijf identificeert en van de concurrentie onderscheiden.
Nu is het een beetje complexer, maar belangrijk in de wereld van marketing.
Een consument heeft als hij uw bedrijfsnaam, service of product hoort of denkt een bepaalde gedachte, het wordt beïnvloed door de elementen, woorden, en creativiteit die eromheen zit. Een sterk merk is van onschatbare waarde naarmate de strijd om klanten intenser wordt van dag tot dag. Het is belangrijk om tijd te investeren in het onderzoeken, definiëren en bouwen van uw merk.
Uw merk is immers de bron van een belofte aan uw consument.
Er is al een aantal jaren een brede trend naar eenvoud in ontwerp en het vertoont geen tekenen van vertraging. In feite, omdat we meer van ons leven leven op apps en websites, lijkt het alleen maar te versnellen.
"Consumenten zijn nu gewend aan een vlakkere, schonere, overzichtelijke ontwerpesthetiek in de apps en sites die ze gebruiken," zegt Alastair Holmes, associate creative director bij This Place . "Het is dus logisch dat bedrijven dit in hun algehele branding willen weerspiegelen."
Voorbeelden zijn er genoeg. "Burberry keerde onlangs de stoute schoenen aan met een gewaagde stap in typografische eenvoud, de banden met het elegante grafische sieraad uit het verleden doorsnijden en een tijdloze, groteske benadering van zijn nieuwe identiteit aannemen", zegt Lee Hoddy, creatieve partner bij Conran Design Group .
Lees ook: de 6 ontwerptrends voor 2021
uit © Creative Bloq Future Publishing Limited
Eén van de 11 grootste grafische designtrends voor 2021.
© Creative Bloq
START UW VISUAL IDENTITY PROJECT
|
|
stap 2
KIES UW PROJECT PAKKET
U hebt al een logo maar het komt niet tot leven. Het advanced-project gaat over een basis branding of visual identity, de krijtlijnen voor bv. in een presentatiemap, naam en slogan-creatie, belettering van voertuigen, gevel, reclameborden.
Het premium-project is visual identity toepassen voor een digitale omgeving - het beste uitgangspunt.
Basis branding-look (toepassingen in rough-ontwerp) in Advanced design, kleurgebruik onbeperkt, 2 rough-concepts, 2 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar voor artwork.
Vandaag besteld,
Vandaag gestart.
600,00 €
excl. BTW
Gratis verzending naar de volgende landen: België Meer tonen Laat minder zien
Uw basis branding-look en basis offline brandingmarketing (meer toepassingen in visual-ontwerp en advies) in Premium design, kleurgebruik onbeperkt, 2 visual-concepts, 2 revisies, levering definitief concept is implementatie klaar voor artwork. Met creative direction, wat impliceert dat uw visual identity in style en trends in evolutie is telkens als er door ons een project wordt ontwikkeld.
Vandaag besteld,
Vandaag gestart.
950,00 €
excl. BTW
Gratis verzending naar de volgende landen: België Meer tonen Laat minder zien
Hoe bestellen?
U kan ook bestellen met aanbetaling* per project i.p.v. het totaalbedrag.
Klik op Bestellen, volg procedure,
bij stap 2 "Betalen" kies vooruitbetaling (betaling: overschrijving binnen 48 uur) – en betaal als volgt:
€ 100 aanbetaling (per project) en saldo na oplevering checkout-levering –
(indien u meerdere projecten tegelijk besteld, telkens
€ 100 aanbetaling per project)
* LET OP: de formule conception -garantie of "niet tevreden = geld terug garantie" is dan wel niet van toepassing.
Bij dit project is een vervolg productie nodig nl: artwork en bv. drukker, wil u dat wij heel de opvolging op ons nemen, neem dan productie-assistentie erbij (geldig voor advanced of premium), ga dan naar FREE OF FEE productie-assistentie.
stap 3
VUL DE BRIEFING IN EN KLAAR.
Ga hiervoor naar pagina BRANDING-BRIEFING.
U kan ook een e-mail zenden naar support@mayday-mayday-pub.be met uw opgave-notities in bijlage (mag in trefwoorden, zonder zinsbouw), of combineer e-briefing of branding-briefing en nadien een bijlage – wat voor u het makkelijkst is, nadien nemen we telefonisch contact op om samen alles te overlopen.