Content, het nieuwe copyright? - deel 1

DE SLEUTEL TOT SOCIAL MEDIA MARKETING: 

FOCUS OP ORGANISCHE CONTENT VOOR EEN EFFECTIEF BEREIK.

Als uw bedrijf of organisatie of uzelf, wil gehoord worden in de wereld, focus dan op de content die je plaatst op Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube, Pinterest, Linkedin, Medium... dit is een heel belangrijke factor.

 

Noem het reviewing, redesigning van mijn basisstrategie en dit geldt voor mezelf als voor iedereen, kleine, middelgrote en grote ondernemingen, het is op basis van toepassingen op social media platforms als Facebook, YouTube, Snapchat en en zeer recent Instagram.

 

Wanneer je echt begrijpt wat social media gisteren was en waar het vandaag naartoe gaat, dan besef je dat social media de “straattaal”, de “omgangstaal” is geworden van het internet of digitale wereld.

 

 

© zie Disclaimer

Betaalde social media groeit en is een uitstekende investering. Maar denken dat het enkel werkt als je er geld tegenaan gooit is op zijn minst een misvatting, wanneer content op subtiele wijze toegepast, kan het zeer effectief werken. Het is eruit: geld zal nooit slechte content omtoveren in goede content, content die wordt gelezen en opgepikt, waar iets mee gedaan wordt.

Daarom is de enige weg het op langere termijn zien en investeren in goeie content (en regelmatig).

 

Samengevat, mijn overtuiging is: kleine of grote onderneming, focus uw tijd, geld en inspanning aan het maken van degelijke content (een hele lading), dan alleen maak je indruk en laat je indruk na. Er wordt éénzijdig veel geld verspeeld aan websites, PR, direct mail en andere media – terwijl organische content en gerichte betalende acties ook redelijke resultaten opleveren - samen zijn ze sterk.